Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorLiepiņa, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:45Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73602
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49467
dc.description.abstractBakalaura darba temats: “Saskarsmes prasmju veicināšana rotaļā vidējā pirmsskolas vecuma bērniem”. Darba autore: Linda Liepiņa. Darba mērķis: teorētiski izzināt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju veicināšanas iespējas rotaļā. Darbs sastāv no divām daļām. Teorētiskajā daļā tika analizēta pedagogu un psihologu literatūra par saskarsmi, tās veidiem un funkcijām. Vidējā pirmsskolas vecuma bērna personības attīstības likumsakarības, kā arī pētīta rotaļa – tās veidi un funkcijas, loma saskarsmes prasmju veicināšanai. Empīriskajā daļā darba autore veica pētījumu. Pētījumā autore atlasa un piedāvā, kā arī novēro bērnu radošās rotaļas, kā arī anketējot vecākus, izzina bērnu rotaļu paradumus ģimenē. Tika atlasītas rotaļas, kuras sekmētu bērnu saskarsmes prasmju veicināšanu rotaļā, pamatojoties uz izvirzīto hipotēzi. Veicot pētījumu un apkopojot iegūtos datus, var secināt, ka hipotēze ir apstiprināta. Darba apjoms: 71 lapaspuses, darbā ir ieļauti 5 pielikumi, no kuriem 5 ir tabulas un viena vecāku anketēšanas anketa, 14 attēli, 5 fotogrāfijas. Darbā tiek aplūkoti 48 literatūras avoti.
dc.description.abstractBachelor's Thesis: "Promoting Communication Skills in Play for Middle Preschoolers". Author: Linda Liepiņa. Aim of the thesis: to theoretically explore the possibilities of promotion of communication skills of middle-aged children in play. The thesis consists of two parts. The theoretical part analyzed literature of educators and psychologists about communication, its types and functions. Regularities of the development of the personality of a middle-aged pre-school child, as well as the researched play - its types and functions, role in the promotion of communication skills. In the empirical part the author carried out a research. In the study, the author selects, offers and observes children's creative toys, as well as inquires parents about children's play habits in the family. Toys for children's communication skills were selected based on the hypothesis. Research and data collection suggests that the hypothesis has been validated. Thesis consist of: 71 pages, 5 appendixes, 5 of which are tables and 1 questionnaire for parents, 14 pictures, 5 photos. 48 sources of literature are reviewed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectSaskarsme
dc.subjectVidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectRotaļa
dc.titleSaskarsmes prasmju veicināšana rotaļā vidējā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativePromoting communication skills in play for middle-aged children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record