• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3-4 gadīgu bērnu latviešu kā otrās valodas veicināšana bilingvālas nodarbībās pirmsskolā

Thumbnail
Öffnen
299-73629-Marchenko_Antonina_am17128.pdf (869.4Kb)
Autor
Marchenko, Antonina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
3-4 gadīgu bērnu latviešu kā otrās valodas veicināšana bilingvālas nodarbībās pirmsskolā. Darba autore: Antonina Marchenko Zinātniskā vadītāja: asoc.prof., dr.paed. Ieva Margeviča-Grinberga Darba mērķis: noskaidrot kā bilingvālā izglītība ietekmē bērna attīstību pirmsskolas vecumā Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Pirmajā daļā tiek pētīta bērnu psihoemocionālā attīstība agrā vecumā. Pētīts, kā šajā vecumā bērni apgūst valodas prasmes, konkrēti latviešu kā svešvalodu. Otrajā daļā tiek apskatīta citu valstu pieredze bilingvālajā izglītībā. Tiek veikts un aprakstīts eksperiments privātajā pirmsskolas izglītības iestādē, mazākumtautību bērnu grupā, kurā tiek ieviesta otrā valoda - valsts valoda. Eksperimenta rezultātā iegūti dati par to, ka otrā valoda pozitīvi ietekmē runas attīstību un kopējo bērna attīstību. Darbā dotas rekomendācijas skolotājiem otrās valodas ieviešanā. Atslēgas vārdi: bilingvālā izglītība, imersijas modelis, bērna psihoemocionālā attīstība, pedagoģiskais eksperiments. Darba apjoms: 48 lapas, 6 attēli, 42 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 1 pielikums tabulas veidā.
 
Promotion of development of Latvian as a second language for 3-4 year old children in pre-school bilingual classes Author: Antonina Marchenko Scientific supervisor: asoc.prof. Ieva Margevicha-Grinberga Goal: to find out how bilingual education influences the development of a child at preschool age Qualification work consists of theoretical part and practical part. The first part investigates the psycho-emotional development of children at an early age. It is studied how children acquire language skills at this age, specifically Latvian as a foreign language. The second part examines the experience of other countries in bilingual education. An experiment is being conducted and described in a private pre-school institution, with a minority children's group, introducing a second language - the national language. The results of the experiment show that the second language has a positive effect on speech development and overall child development. The work gives recommendations for teachers on the introduction of a second language. Keywords: bilingual education, immersion model, child psycho-emotional development, pedagogical experiment. Work consist of: 48 pages, 6 pictures, 42 bibliographical entries, 1 table in appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49486
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV