Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorHunčaka, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:01Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73637
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49494
dc.description.abstractDarba autors – Agnese Hunčaka. Bakalaura darbs “5-6 gadīgu bērnu radošuma attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā” rakstīts ar konkrētu mērķi teorētiski izpētīt un pamatot 5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā. Bakalaura darba pētījums veikts izmantojot dažādas teorētiskās empīriskās pētījuma metodes – dažādu autoru grāmatu analīze, pedagoģiskais novērojums un vecāku aptauja. Pētnieciskā darba pirmajā nodaļā analīzētas pedagogu un psihologu atziņas par radošumu, tā sekmēšanu vizuālajā mākslā, 5-6 gadus vecu bērnu likumsakarību raksturojums vizuālajā mākslā. Otrajā nodaļā ir aprakstīts pētījuma metodoloģiskais raksturojums, bērnu raksturojums, ieteikumi pedagogiem radošuma sekmēšanai. Pētnieciskais darbs atspoguļots uz 68 lpp., ilustāciju skaits 22, tabulas 4, bibliogrāfijas sarakstā iekļauti 50 literatūras avoti un avotu nosaukumi. Pievienoti 8 pielikumi.
dc.description.abstractThe author of the thesis is Agnese Hunčaka. The theme of the bachelor thesis is "Promotion of five-six year old children's creativity development opportunities in visual arts". It was written for the specific purpose of doing a theoretical study and justifying opportunities to boost five-six year old children's artistic activities in visual arts. The bachelor thesis's research was done using various theoretical empirical research methods - analysis of books written by several different authors, a pedagogical observation and a parent survey. The first chapter of research work covers the analysis of pedagogues and psychologists' conclusions about creativity, its promotion in visual arts, a review of regularities of five-six year old children in the field of visual arts. The second chapter is composed of the methodological characterization of the research work, a characterization of children, and suggestions to pedagogues on the improvement of creativity. The research work consists of 68 pages, 22 illustrations, 4 tables, and its bibliography comprises 50 literary sources and their names. The work contains 8 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectradošums
dc.subjectkreativitāte
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectcreativity
dc.title5-6 gadīgu bērnu radošuma attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā
dc.title.alternativePromotion of five-six year old children's creativity development opportunities in visual arts
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record