5 - 6 gadu vecu bērnu radošās darbības veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
Author
Sarkanābola, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba teorētiskajā daļā analizētas pedagogu un psihologu atziņas par bērnu radošo darbību un tās veicināšanu, dots bērnu psiholoģiskais raksturоjums pētāmās problēmas sakarā. Tika izzināts mācību saturs vizualās mākslas nodarbībās un pedagoģiskā darbība, lai veicinātu bērnu radošo darbību nodarbībās. Darba pētnieciskajā daļā tika izstrādātas trīs nodarbības, kurās ar novērosanas metodi tika pētīts kā mainās radošās darbības kritēriji katrā nodarbībā un kādi paņēmieni un metodes veicina bērnu radošo darbību The theoretical part of the paper analyses the opinions of pedagogues and psychologists about creativity and promotion of creative activity the psychological characteristics of children in the aspect of the problem studied. Also, the content of visual arts classes and pedagogical activities are characterized in order to promote children's creativity in drawing classes. In the research part of the thesis three lessons were developed, where with the observation method was investigated how the criteria of creative activity are being changed in each lesson and what techniques and methods stimulate children's creative activity.