Jaunāko klašu skolēnu sadarbību veicinošas interaktīvās mācību metodes
Автор
Balcere, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lāce, Inguna
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autors: Liene Balcere Bakalaura darbs: Jaunāko klašu skolēnu sadarbību veicinošas interaktīvas mācību metodes Darba apjoms: 61.lpp., 22 attēli., 2 tabulas, 39 izmantotās literatūras vienības. Pētījuma objekts: Pedagoģiskais process sākumskolā; Pētījuma priekšmets: Interaktīvs mācību process sākumskolā; Pētījuma hipotēze: Interaktīvas mācību metodes skolēnu sadarbības prasmu attīstībai būs sekmīgākas ja: •pedagogs atlasīs aktīvu izziņas procesu veicinošas metodes atbilstoši bērnu vecuma posmam; •ja pedagogs nodrošinās uz skolēnu pozitīvu sadarbību vērstākus dažādus mācīšanās veidus: Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt jaunāko klašu skolēnu sadarbību veicinošas interaktīvas mācību metodes; Pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbību un interaktīvām metodēm. 2. Izstrādāt pedagoģisko paņēmienu kopu jaunāko klašu skolēnu sadarbības prasmju attīstības sekmēšanai izmantojot interaktīvās metodes. 3. Veikt pedagoģisko pētījumu Berģu pamatskolā par interaktīvo mācību metožu izmantošanu sadarbības prasmju veicināšanai. 4. Uz pētījumā iegūtiem rezultātiem balstoties, izveidot metodiskos ieteikumus jaunāko klašu skolēnu skolotājiem darbā ar interaktīvām metodēm. Pētījumu metodes: 1. Teorētiskā pedagoģijas un psiholoģijas literatūras analīze. 2. Empīriskās metodes – novērošana, pedagoģiskais vērojums, aptauja, tests, dokumentu analīze. Pētījuma bāze: Berģu Mūzikas un mākslas pamatskola. Pētījuma struktūra: Ievads, divas daļas, secinājumi un literatūras saraksts. Author: Liene Balcere Bachelor’s work: Interactive Collaborative Teaching Methods for Junior School Students. Amount of work: 61 pages, 22 pictures, 2 tables, 39 sources of literature. Object of the research: Pedagogical process at junior school. Subject of the research: Interactive teaching process at a junio school. Hypothesis of the research: Interactive teaching methods for developing collaborative skills among junior studens will be more successful if: •a teacher selects active promoting methods in research process corresponding the young learners age; •if a teacher provides young learners positive cooperation using different kinds of teaching. Aim of the research: Theoretically and practically find out interactive collaborative teaching methods for young learners. Tasks of the research: 1. Analyse cognitions of pedagogical and psychological saintists about cooperation and interactive methods. 2. Develop a pedagogical set of techniques to promote the development of skills in the younger classes using interactive methods. 3. Carry out a pedagogical study at Bergi music and Art primary school on the use of interactive teaching methods in promoting collaborative skills. 4. Basing on the results of the study, develop methodological suggestions for junior school teachers at work with interactive methods. Methods of the research: 1. Theoretical analysis of pedagogical and psychological literature. 2. Empirical methods-monitoring, pedagogical observation, survey, tests and analysis of documents. Basis of the research: Bergi Music and Art primary school. Structure of the research: Introduction, two chapters, conclusions and list of literature.