Sajūtu sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem pedagoģiskajā procesā
Autor
Pamiljane, Gunta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Gunta Pamiljane Darba tēma: Sajūtu sekmēšana 3- 4 gadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā. Bakalaura darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt sajūtu sekmēšanas iespējas 3 – 4 gadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā. Uzdevumi mērķa sasniegšanai: 1.analizēt autoru atziņas par sajūtām,to attīstību bērniem agrajā bērnībā; 2.izzināt rotaļu, tā ietekmi uz pirmsskolēnusajūtu sekmēšanu. 3.pētīt sajūtu sekmēšanu 3 – 4 gadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā un analizēt iegūtos rezultātus. Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām. Bakalaura darba pirmajā daļā analizētas dažādu autoru atziņas par sajūtām un to būtību, par 3 – 4 gadu vecu bērnu attīstības īpatnībām un sajūtu sekmēšanu pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Bakalaura darba otrajā daļā veikts pētījums par 3 – 4 gadu vecu bērnu sajūtu sekmēšanu pedagoģiskajā procesā. Sniegta informācija par pētījuma metodisko organizāciju, veiktā pētījuma rezultātiem un praktisko darbu ar bērniem. Pamatojoties uz pētījuma veikto analīzi, darba autore ir izstrādājusi secinājumus. Bakalaura darba apjoms ir 60 lappuses bez pielikumiem.Darbs papildināts ar 49 attēliem un 2 tabulām. Darba uzrakstīšanā izmantoti43literatūras avoti. Darbam pievienoti 8 pielikumi. Author of bachelors work: Gunta Pamiljane Theme of the Thesis: Promotion of Feelings in the Pedagogical Process of Children 3 to 4 Years Aim of the bachelor's work: to theoretically analyze and practically study the possibilities of sensory enhancement in children of 3-4 years of age in the pedagogical process. Tasks to achieve the goal: 1)to analyze authors' conclusions about feelings and their development in early childhood; 2)to study play and its impact on the development of pre-school students' feelings. 3)to study the development of feelings in the pedagogical process of 3-4 year old children and to analyze the obtained results. Bachelor thesis consists of 2 parts. The first part of the Bachelor paper analyzes the opinions of different authors about feelings and their essence, peculiarities of development of children aged 3 to 4 and the promotion of feelings in the pedagogical process in pre-school. In the second part of the bachelor's work is done research on promotion of feelings of 3-4 year old children in the pedagogical process. Information on the methodological organization of the research, results of the research and practical work with children is provided. Based on the analysis of the research, the author has drawn conclusions. The volume of the Bachelor Thesis is 60 pages without appendixes. The thesis is supplemented with 49 figures and 2 tables. 43 sources of literature were used in writing the thesis. 8 appendices have been added to the thesis.