Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorBombaka, Ivita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:17Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73673
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49520
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: Skolēnu pašvadītas mācīšanās sekmēšana sākumskolas mācību procesā. Bakalaura darba autors: Ivita Bombaka Bakalaura darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt skolēnu pašvadītu mācīšanos. Bakalaura darba uzdevumi: 1.Noskaidrot skolēnu pašvadītas mācīšanās būtību pētot un analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru. 2.Noskaidrot skolotāja lomu skolēnu pašvadītās mācībās pētot un analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru. 3.Noskaidrot pašizvērtēšanas būtību un paņēmienus pētot pedagoģisko literatūru. 4.Empīriski pētīt skolēnu pašvadītas mācīšanās procesu. 5.Pamatojoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu rezultātiem, izstrādāt pētījuma secinājumus. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskā – literatūras analīze 2.Empīriskā – pedagoģiskie novērojumi, intervija un skolas dokumentācijas analīze. Empīriskajā pētījumā apstiprinās hipotēze: skolotājs sekmē skolēnu pašvadītu mācīšanos, ja skolēnam regulāri piedāvā pašam kontrolēt savu mācīšanos un veikt pašizvērtēšanu. Par to liecina skolēnu prasme kontrolēt savu mācīšanos, brīvi izvēloties mācīšanās uzdevumus, kontrolējot to izpildes laiku, un regulāri veicot pašizvērtēšanu. Atslēgas vārdi: pašvadīta mācīšanās, pašizvērtēšana, pašmotivācija, sadarbība. Bakalaura darba apjoms: 51 lpp, 7 attēli, 7 tabulas, 2 pielikumi, darba izstrādei izmantoti 46 literatūras un citi avoti.
dc.description.abstractThe title of bachelor paper: Basic School Students Self – Directed Learning Promotion in Learning Process. The author of bachelor paper: Ivita Bombaka The aim of bachelor paper: to theoretically and pactically study student self – directed learning. The tasks of bachelor paper: 1.To investigate the essence of student self – directed learning by studying and analyzing the pedagogical and pshyhological literature. 2.To investigate teachers role in student self – directed learning by studying and analyzing the pedagogical and pshyhological literature. 3.To study the essence of self – evaluation and methodes by studying pedagogical literature. 4.To empirically investigate student self – directed learning process. 5.According to the results of the theoretical and empirical research, to develop inferences about results of the research. Research methods: 1.Theoretical research method – literature analysis 2.Empirical research methods – pedagogical observations, interview and analysis of school documentation. In the empirical research confirms the hypothesis: teacher promotes student self – directed learning by providing student with regular control over ones learning and self – evaluation. It is confirmed by students ability to control their own learning by freely choosing tasks and controling time devoted for each task, as well as regulary doing self – evaluation. Key words: student self – directed learning, self – evaluation, self – motivation, cooperation. The bachelor paper consists of 51 pages, 7 images, 7 tables, 2 appendices, and 46 literature and other information sourses.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectpašizvērtēšana
dc.subjectpašmotivācija
dc.subjectsadarbība
dc.titleSkolēnu pašvadītas mācīšanās sekmēšana sākumskolas mācību procesā
dc.title.alternativeBasic School Students Self - Directed Learning Promotion in Learning Process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record