Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLāce, Inguna
dc.contributor.authorRozenšteina, Ineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:17Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73674
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49521
dc.description.abstractDarba temats: 3 – 4 gadīgu bērnu runas attīstība lomu rotaļās. Pētījuma mērķis: Teorētiski analizēt un empīriski pārbaudīt 3 – 4 gadīgu bērnu runas attīstību veicinošus lomu rotaļas organizācijas pedagoģiskos nosacījumus. Darba autore: Ineta Rozenšteina. Darba vadītāja: Dr. paed., Ingūna Lāce. Kvalifikācijas darbā pētīts un analizēts bērna raksturojums pētāmās problēmas kontekstā trešajā un ceturtajā dzīves gadā. Teorētiski pētīta un analizēta lomu rotaļa pedagogu un psihologu skatījumā. Apkopotas teorētiskās atziņas par runas attīstības iespējām lomu rotaļās. Balstoties uz literatūras atlasi, autore veica pedagoģisko pētījumu par runas prasmju attīstību lomu rotaļās. Pētījumā tika pārbaudīta un apstiprināta izvirzītā hipotēze: : 3 – 4 gadīgu bērnu runas attīstība noris sekmīgāk, ja skolotājs iekārto attīstošu vidi rotaļu darbībai un pedagoģiskajā procesā tiek veicināta bērna aktīva saziņa rotaļsituācijās. Pētījums tika veikts privātajā pirmsskolas izglītības iestādē „X”. Pētījumā tika iesaistīti 22 bērni, 10 skolotājas un 12 vecāki. Kvalifikācijas darbs sastāv no 40 lpp., 25 literatūras avotiem un 3 pielikumiem.
dc.description.abstractTheme of the paper: Development of speech of youngest pre-school age children in role play. The aim of the research: To study the theoretical and empirical research of children's speech skills of 3-4 years old in the role play. Author of the paper: Ineta Rozenšteina. Supervisor: Dr. paed., Ingūna Lāce. The child's characterization in the context of the problem under study in the third and fourth years of life has been studied and analyzed in a comparative way. Theoretically, the characterization and division of plays in the role of scenes in the viewpoint of teachers and psychologists is researched and analyzed. Summarized theoretical knowledge about the possibilities of speech development in the role of the plot in the plays. Based on the selection of literature, the author conducted a pedagogical study on the development of speech skills for preschool children in the role play. The hypothesis was tested and confirmed in the study: Skill development of the youngest preschoolers will succeed in the role of the scenes if the teacher has a developing environment for play and pedagogical processes to promote the child's active communication in the playing situation. The study was carried out in the private pre-school "X". The study involved 22 younger preschool children, 10 teachers and 12 parents. This report is 40 pages long. It contains 25 references to other books and 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectbērnu
dc.subjectruna
dc.subjectdarbs
dc.subjectineta
dc.subjectgadi
dc.title3 – 4 gadīgu bērnu runas attīstība lomu rotaļās
dc.title.alternativeDevelopment of speech of youngest pre-school age children in role play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию