Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorBērziņa, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:25Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73695
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49531
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīta skolēnu teksta uzdevumu risināšanas prasmju pilnveide matemātikas mācībā 3.klasē. Bakalaura darba autore ir Elīna Bērziņa. Darba mērķis pētīt 3. klases skolēnu teksta uzdevumu risināšanas prasmju pilnveidi matemātikas mācībās un apkopot ieteikums 3. klases skolēnu teksta uzdevumu risināšanas prasmju attīstības iespējas matemātikas mācībās. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskā daļa balstīta uz J. Mencis (2014), E. Ģingulis (2005), V. Zelmenis (2000), U. Opolcere (2000), I. Jurgena (2001), Ž. Tauriņa (2013), E. Krastiņa un A. Pipere (2004), I. Helmane (2006) un citu autoru teorētiskajām atziņām. Teorētiski analizēta matemātikas mācības būtība sākumskolā, teksta uzdevumi un to risināšanas prasmju pilnveide skolēniem. Bakalaura darba empīriskajā daļā ir apkopotas un analizētas X sākumskolas skolotāju daļēji strukturētās intervijas, 3. klašu skolēnu aptaujas, daļēji strukturētas intervijas un skolēnu pārbaudes darbu rezultāti, ka arī pedagoģisko situāciju modelēšanas rezultāti. Izstrādāti pamatoti ieteikumi sākumskolas skolotājiem teksta uzdevumu risināšanas prasmju pilnveidei matemātikas mācībā 3.klasē. Darbā ir izmantoti 47 avoti, 40 attēli, 5 tabulas, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: matemātika; teksta uzdevums; teksta uzdevuma risināšanas prasmes; teksta uzdevuma risināšanas paņēmieni.
dc.description.abstractIn reserarch paper “Improving of students' word problem solving skills in 3. grade”. The author of the Bachelor work is Elīna Bērziņa. The aim of the work is to find out the acquisition of word problem solving for 3nd grade pupils mathematics teaching learning and to compile recommendations for the promotion of word problem solving in mathematics for students in primary school. The Bachelor work consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part of the work is based on abstract conclusions of J. Mencis (2014), E. Ģingulis (2005), V. Zelmenis (2000), U. Opolcere (2000), I. Jurgena (2001), Ž. Tauriņa (2013), E. Krastiņa un A. Pipere (2004), I. Helmane (2006) and other authors. The essence of mathematics teaching learning in a primary school, word problems and acquisition solution of those for pupils in primary school was theoretically analyzed. In the empirical part of the Bachelor work the results of the semi-structured interviews of the teachers of X secondary school, the totals of the 3nd grade pupils’ surveys and the results of the pupils’ tests, as well as the outcome of modeling the pedagogical situations were summarized and analyzed. Reasonable suggestions for primary school teachers to acquisition of word problem solving for 3nd grade pupils mathematics teaching learning have been developed. The work uses 47 sources, 40 images, 5 tables, 4 annexes. Keywords: mathematics; word problem; word problem solving basic skills; methods of word problem solving.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmatemātika
dc.subjectteksta uzdevums
dc.subjectteksta uzdevuma risināšanas prasmes
dc.subjectteksta uzdevuma risināšanas paņēmieni
dc.titleSkolēnu teksta uzdevumu risināšanas prasmju pilnveide matemātikas mācībā 3. klasē
dc.title.alternativeImproving of students' word problem solving skills in 3 grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record