Bērnu radošumu sekmējošs pedagoģiskais process sākumskolā
Author
Liepiņa, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Sanita Liepiņa. Bakalaura darba nosaukums: „Bērnu radošumu sekmējošs pedagoģiskais process sākumskolā”. Darba zinātniskais vadītājs: doc., Mg. art. Ilze Briška. Darba mērķis: Teorētiski pamatot un empīriski pētīt faktorus, kas ietekmē bērnu radošumu pedagoģiskajā procesā sākumskolā. Pētījuma jautājumi: 1.Kas ir radošums un kā tas izpaužas jaunākajā skolas vecumposmā? 2.Ar kādiem pedagoģiskajiem paņēmieniem var sekmēt radošuma attīstību? 3.Kādi ir skolās strādājošo pedagogu uzskati par radošuma attīstību izglītības iestādē? Darbā apkopota informācija par radošuma attīstību sākumskolā, skolotāju uzskatiem par radošumu un pedagoģiskās darbības stiliem. Pētījumā tika pielietota teorētiskā metode (literatūras analīze) un empīriskās metodes – skolotāju aptaujas un intervijas. Atslēgvārdi: radošums, sākumskola, pedagoģiskais process. Kvalifikācijas darba apjoms: Darbs sastāv no 3 nodaļām un 4 apakšnodaļām, tam ir 46 lapas, 4 tabulas, 1 attēls un 1 pielikums. Literatūras saraksts sastāv no 39 avotiem. Author of the paper: Sanita Liepiņa. Title: “Promoting Children's Creativity Through Pedagogical Process in Elementary School”. The advisor of the paper: doc., Mg. art. Ilze Briška. Aim of the paper: Theoretically motivate and empirically research the factors what impact the children’s creativity in the pedagogical process in elementary school. Research questions: 1.What is creativity and how does it reveal in the youngest school age? 2.What pedagogical methods can promote the development of creativity? 3.What are the teachers’ views on the development of creativity in the school? The paper gathers information about the development of creativity in elementary school, teachers’ views on creativity and styles of pedagogical action. Methods of the research: theoretical – analysis of the literature, empirical – teacher surveys and interviews. Key words: creativity, elementary school, pedagogical process. Volume of qualification paper: paper consists of 3 chapters, 4 subchapters, it has 46 pages, 4 tables, 1 picture, 1 appendix and has references from 39 scientific sources.