Video ieraksti klausīšanās prasmju veicināšanai angļu valodas apguvē 6. klasē
Author
Reja-Fillipsa, Dināra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepa, Diāna
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir “Video ieraksti klausīšanās prasmju veicināšanai angļu valodas apguvē 6. klasē”. Bakalaura darba autore ir Dināra Reja – Fillipsa. Darba mērķis ir teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt nosacījumus klausīšanās prasmju veicināšanai valodas apguvē 6. klasē, izmantojot video ierakstus. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Baklaura darbā teorētiskā daļā tiek analizēta pedagoģijas zinātnieku literatūra un teorijas, lai raksturotu klausīšanās prasmes būtību, video ierakstu izmantošanu valodas apguvē, kā arī angļu valodas apguvi 6. klasē. Bakalaura empīriskā daļā tiek aptaujāti svešvalodu pedagogi, lai noskaidrotu kādi paņēmieni tiek pielietoti valodas apguvē. Pētījuma ietvaros tiek veikts mācību eksperiments, lai praktiski pārbaudītu klausīšanās prasmju attīstību, izmantojot video ierakstus. Darbs kopumā izklāstīts 46 lappusēs, tajā iekļautas 9 tabulas un 7 attēli. Darbā izmantoti 29 literatūras avoti un pievienoti 1pielikums. Atslēgas vārdi – klausīšanās pramses, klausīšanās uzdevumi, video valodas apguvē, komunikācijas prasmes. The subject of the bachelor’s thesis is “Video recordings to enhance listening skills in English for 6th grade”. The author of the bachelor’s theis is Dinara Reja-Fillipsa. The aim of the thesis is to theoretically substantiate and practically test the conditions for the promotion of listening skills in the language of 6th grade through video recording. The thesis consists of two parts – theoretical and empirical. In the theoretical part of the bachelor’s thesis, literature and theories of pedagogical scholars are studied and analyzed in order to characterize the essence of listening skills, the use of video recordings in language acquisition, as well as the English language learning process in 6th grade. In the empirical part of the bachelor, foreign language educators are interviewed to find out what techniques are used in language acquisition. The study involes a training experiment to test the development of listening skills practical way through video recording. The thesis consist of 46 pages, 9 tables and 7 pictures. The thesis uses 29 literature sources. Keywords – listening skills, listening tasks, video language learning, communication skills.