Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorDrozdova, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:38Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73752
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49550
dc.description.abstractBakalaura darba „Apzinātas lasītprasmes veicināšana latviešu valodas stundās sākumskolā” aktualitāti nosaka vajadzība jau sākum skolā pievērst mērķtiecīgu uzmanību skolēnu lasītprasmes līmenim, lai tas būtu pietiekams ne tikai izglītības ieguves procesa, bet netraucētu arī dzīves kvalitātei. Pētījuma mērķis ir pētīt un analizēt skolēna apzinātas lasītprasmes veicināšanu latviešu valodas stundās sākumskolā. Pētījuma laikā tiek pārbaudīta hipotēze – ja latviešu valodas stundās sākumskolā mācību saturs un tā apguve balstās uz daudzveidīgu teksta lasīšanu un informācijas iegūšanu no tās, tad skolēnam pilnveidosies apzināta lasītprasme. Bakalaura darbam ir divas nodaļas, secinājumi, literatūras saraksts un pielikumi. Pirmajā daļā analizētas teorijas par lasītprasmi, otrajā daļā apkopota informācija par apzinātas lasītprasmes attīstību latviešu valodas stundās sākumskolā pētījuma rezultātiem, kā arī piedāvāti ieteikumi latviešu valodas skolotājiem apzinātas lasītprasmes veicināšanai sākumskolā. Pielikumos atrodami lasītprasmes apguves diagnostikas darbi un vērtēšanas lapas. Bakalaura darba teorētiskais pētījums galvenokārt balstās uz Z.Anspokas, Ā. Ptičkinas, M. Rozenfeldes un citu autoru darbiem. Bakalaura darbs sastāv no 52 lapaspusēm (ar pielikumiem), satur 4 tabulas un 2 attēlus. Darba izstrādei izmantoti 25 literatūras un citi avoti. Darbā ietverti 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: apzināta lasītprasme, lasīšana, latviešu valodas stunda, sākumskola.
dc.description.abstractAuthor: Ilze Drozdova Thesis: Comprehensive reading in Latvian language lessons in elementary school. The topicality of the Bachelor's thesis “Comprehensive reading in Latvian language lessons in elementary scool” is determined by the need to focus on reading comprehenion level not only at schoool, but also for pupils future life. Purpose of the study is to study and analyze contribution of comprehensive reading skills in Latvian language classes in primary school. During the study, hypothesis is tested - if content of the Latvian language lessons in elemetary school and its acquisition is based on a wide variety of text reading, then the pupil will develop comprehensive reading skills. The bachelor thesis has two chapters, conclusions, references and addendum. The first part analyzes the theories on reading comprehension, the second part summarizes the information on the development of comprehensive reading skills in the Latvian language in primary school, as well as offers recommendations to Latvian language teachers on the development of conscious reading in primary school. The second part describes the research results and, based on them, elaborates recommendations for Latvian language teachers. The study concludes with conclusions, a list of references and addendum. The appendix contains reading comprehension diagnostic work and assessment sheets. Theoretical research of the bachelor paper is mainly based on Z.Anspoka, Ā. Ptičkina, M. Rozenfelde and other authors. This study consist of 52 pages (with addendum), 4 tables and 2 pictures. Study has examined 25 literature and other sources. Key words: comprehensive reading, reading, latvian language lessons, elementary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectApzināta lasītprasme
dc.subjectLasīšana
dc.subjectLatviešu valodas stundas
dc.subjectSākumskola
dc.titleApzinātas lasītprasmes veicināšana latviešu valodas stundās sākumskolā
dc.title.alternativeReading comprehension in latvian language lessons in elementary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige