Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Inese
dc.contributor.authorNamazov, Imran
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-01-31T02:01:37Z
dc.date.available2020-01-31T02:01:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73829
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49679
dc.description.abstractMazumtirdzniecības nozares uzņēmumiem piegādes ķēdes vadība ir svarīgs aspekts. Tomēr joprojām daudziem no tiem ir grūtības ar efektīvās piegādes ķēdes novērtēšanas sistēmas radīšanu un ieviešanu. Šī darba galvenais mērķis ir izveidot dzīvotspējīgu piegādes ķēdes novērtēšanas sistēmas modeli mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Darba gaitā autors ir izpētījis un izanalizējis pieejamu literatūru par piegādes ķēdes pārvaldību un tās novērtēšanas sistēmas efektivitāti, izpētījis esošo piegādes ķēdes novērtēšanas sistēmu IKEA uzņēmumā, kas kalpoja par pētījumu objektu, kā arī veicis intervijas ar nozares ekspertiem piegādes ķēžu pārvaldībā. Rezultātā autoram izdevās identificēt un klasificēt radītājus, kas ir saistīti ar galvenajiem piegādes ķēdes virzītājspēkiem, kas var paaugstināt esošās piegādes ķēdes novērtēšanas sistēmas efektivitāti IKEA kompānijā, kas savukārt ļāva izveidot kompāniju apmierinošo efektīvās novērtēšanas sistēmas modeli.
dc.description.abstractSupply chain management is of great interest for companies in retail industry. However, it remains a challenge to create and implement an effective supply chain performance measurement system. The main goal of this thesis is to develop a viable model of supply chain performance measurement system in retail business. For the purpose of the research the author reviewed existing literature on supply chain management and supply chain performance measurement, analysed the current supply chain performance measurement system applied in IKEA, which served as research object, and conducted semi-structured exploratory and solution interviews with industry experts. As a result, the author managed to identify and classify the measures that are related to main supply chain drivers and have a potential to increase the effectiveness of IKEA existing supply chain performance measurement system, which in turn helped to create a model of effective measurement system for the company.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectSupply Chain Management
dc.subjectRetail Business
dc.subjectSupply Chain Performance Measurement
dc.subjectOn Time Delivery
dc.subjectLogistics
dc.titlePiegādes ķēdes vadības efektivitātes novērtējums mazumtirdzniecības zīmolos: IKEA piemērs
dc.title.alternativeEvaluation of Supply Chain Management Effectiveness in Retail Brands: Case of IKEA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record