Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Inese
dc.contributor.authorRikhsiev, Nusratilla
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-01-31T02:01:41Z
dc.date.available2020-01-31T02:01:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73929
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49682
dc.description.abstractMaģistru disertācijas autors - Nusratilla Rikhsiev, Latvijas universitātes absolvents, biznesa, menedžmenta un ekonomikas fakultāte. Maģistru darba temats mārketinga ietekmes "Svarīgums uz tūristu produkta patēriņa uzvedību", kura vajā panta mērķi - izanalizēt mārketinga ietekmes svarīgumu uz tūristu produkta patērētājiem uz tūristu kompānijas " Ecotour " piemēra. Pirmā teorētiska daļa satur mārketinga un tūristu produkta plānošanas organizācijas teorētiska aspekta pētījumu, bet otrā daļa noteic mārketinga iespaidošanu tūristu produkta virzīšanu nacionālā tirgū, galvenokārt, mārketingu pētījumi un tūrisma attīstības tekošā stāvokļa analīze Uzbekistānā. Ietvaros praktiskas disertācijas daļas autors izanalizēja tūristu kompānijas " Ecotour " mārketingu pētījumu un piedāvāja dažas praktiskas darbības pa uzlabojumu. Disertācija ir uzrakstīta uz angļu mēles. Iekļauj ievadu, teorētisku un praktisku daļas, slēdziens un izmantoti avoti.
dc.description.abstractThe author of the Master thesis is Nusratilla Rikhsiev, a graduate of the University of Latvia, Faculty of Business, Management and Economics. The theme of the Master paper is “The importance of marketing impact on consumer behaviour of touristic product” that follows the aim of the paper to analyze the importance of the influence of marketing on consumers of a touristic product as an example of travel company “Ecotour”. The theoretical first part contains a research theoretical aspect of marketing organization and planning of touristic product and the second part defines the marketing impact on the promotion of touristic product in the national market, mainly, marketing research and analysis of the current state of the development of tourism in Uzbekistan. Within the practical part of the thesis, the author has analyzed a marketing research of “Ecotour” travel company and suggested some improvement activities to practice. The thesis has been written in the English language. It includes an introduction, theoretical and practical parts, conclusion and used sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecttouristic market
dc.subjecttouristic product
dc.subjectconsumer
dc.subjectmarketing impact
dc.subjectmarketing in tourism
dc.titleMārketinga ietekmes nozīme patērētāju uzvedībā tūrisma produktiem
dc.title.alternativeThe importance of marketing impact on consumer behavior of touristic product
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record