Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorLiepiņš, Uģis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-01-31T02:01:44Z
dc.date.available2020-01-31T02:01:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74001
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49686
dc.description.abstractBakalaura darba “AS “Virši – A” konkurētspējas analīze Latvijas tirgū” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par konkurētspēju, kā arī uz patērētāju aptaujas rezultātiem, izpētīt un analizēt AS “Virši - A” konkurētspēju Latvijas degvielas virsnozarē un sniegt priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai. Bakalaura darba teorētiskais pamatojums balstīts uz literatūras avotiem par konkurētspēju, cenas veidošanas aspektiem un konkurētspējas novērtēšanas metodēm. Pētījuma daļa ir balstīta uz datiem, pieejamiem par degvielas virsnozari, autora veikto SVID un Portera 5 spēku metodes analīzi, kā arī uz degvielas patērētāju aptauju. Veicot uzņēmuma un degvielas virsnozares izpēti un analīzi, par vienu no galvenajiem secinājumiem, autors uzskata, ka AS “Virši - A” ir lielākais Latvijas degvielas tirgotājs, kuram pieder 100% Latvijas kapitāls un kas ir konkurētspējīgs uzņēmums, kuram ir plašs pakalpojumu klāsts, kas ir atšķirīgs no galvenajiem konkurentiem, mārketinga aktivitātes ir devušas savu pozitīvo ietekmi, jo uzņēmuma tirgus daļa palielinās ar katru gadu. Tomēr, lai paaugstinātu savu konkurētspēju, ir nepieciešams veikt virkni uzlabojumus, kas ļautu tādā veidā iegūt jaunus klientus. Īpaši tas skar klientu apkalpošanas uzlabošanas kvalitāti un cenu veidošanas aspektus. Darba apjoms ir 82 lpp. Darbs satur 5 tabulas un 44 attēlus. Ir izmantoti 40 literatūras avoti, tai skaitā 11 svešvalodā. Pielikumu skaits – 3. Atslēgvārdi: AS “Virši - A”, cenu veidošana, konkurētspēja, konkurētspējas novērtējuma metodes, degvielas uzpildes stacijas, patērētāju aptauja
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis “Analysis of Competitiveness of Corporation “ Virši-A” in Latvian Market” is to study and analyze competitiveness of Corporation “Virši-A” in the Latvian fuel industry and to make proposals based on the results of consumer survey promotions. Theoretical background of the bachelor thesis is based on literature on competitiveness, price formation aspects and methods of competitiveness assessment. Part of the study is based on data available on the fuel supersaturation, the author's analysis of the SWOT and the Porter 5 Force method, and a survey of the potential fuel consumer. One of the main conclusions of the company and the fuel supermarket research and analysis is that Corporation “Virši - A” is the largest Latvian fuel trader with 100% Latvian capital and is a competitive company with a wide range of services that is different from its main competitors, marketing activities have made a positive impact as the company 's market share increases year by year. However, in order to increase your competitiveness, you need to make a number of improvements that will enable you to gain new customers. This concerns in particular the quality of customer service and pricing aspects. The amount of thesis is 83 pages. The thesis contains 5 tables and 44 figures. 40 sources of literature have been used, including 11 in foreign languages. Number of attachments - 3. Keywords: Corporation “Virši - A”, pricing, competitiveness, competitiveness assessment methods, gas stations, consumer survey
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectAS “Virši - A”
dc.subjectcenu veidošana
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectkonkurētspējas novērtējuma metodes
dc.subjectdegvielas uzpildes stacijas
dc.titleAS “Virši – A” konkurētspējas analīze Latvijas tirgū
dc.title.alternativeAnalysis of Competitiveness of Corporation “ Virši-A” in Latvian Market
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record