• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām

Thumbnail
Öffnen
309-74135-Diabate_Artis.Hasans_ad12064.pdf (2.432Mb)
Autor
Diabate, Artis Hasans
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir aizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām. Bakalaura darbā tiek pētīta aizdevumu ņēmēju attieksme pret ātro kredītu reklāmām, un tas, kādi faktori aizņēmējiem ietekmē aizdevēja izvēli. Teorētiskajā daļā pētīta attieksme, attieksmes komponenti, reklāmu uztvere un patērētāju uzvedība. Pētījumā izmantota ātro kredītu ņēmēju anketēšana kā kvantitatīvā pētniecības metode un padziļinātās intervijas kā kvalitatīvā pētniecības metode. Kvalitatīvā satura analīze izmantota kā palīgmetode interviju analīzei. Iegūtie rezultāti norāda uz respondentiem saistošākajiem un pārliecinošākajiem reklāmas elementiem, noskaidroti aizdevēju izvēli ietekmējošie faktori un at-tieksmes pret aizdevēju reklāmām.
 
The theme of the Bachelor Thesis is attitudes of borrowers towards the advertisements of payday loans. The Bachelor’s thesis explores borrowers attitudes towards payday loan advertising and factors that influence borrower's choice of the lender. Theoretical part explores attitudes, components of attitude, advertising perceptions and consumer behaviour. Questionnaire of loan borrowers as a quantitative method and in–depth interviews as a qualitative research method are used in the study. Qualitative content analysis is used as supplementary method in interview analysis. The results indicate the most appealing and convincing elements of advertisements for the respondents, the factors influencing the choice of lenders for the borrowers and the attitudes towards the advertisements of the lenders are established.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49716
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV