Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorGavrilova, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-01T02:02:08Z
dc.date.available2020-02-01T02:02:08Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74296
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49733
dc.description.abstractBakalaura darbs “Reklāma sociālajā tīklā “Facebook": auditorijas perspektīva” ir izstrādāts ar mērķi uzzināt, kā reklāmdevēji skatās uz “Facebook” auditoriju, kā auditorija lieto sociālo tīklu “Facebook”, kāda ir tās attieksme pret reklāmu tajā, kādi ir izvairīšanās no reklāmas iemesli un kā to samazināt. Darba teorētiskā bāze ir lietojum un apmierinājuma teorija, psiholoģiskās pretestības teorija, ka arī teorija par mediju auditoriju, attieksmi un ieskats akadēmiskajā literatūrā par izvairīšanās no reklāmas fenomenu. Pētījuma daļā tika izmantotas divas metodes: daļēji strukturētas intervijas un aptauja. Tika veiktas divas intervijas ar reklāmas speciālistiem un 124 respondentu atbildes.
dc.description.abstractBachelor Thesis “Advertising on social network "Facebook": audience perspective” is designed to understand how advertisers look at “Facebook” audiences, how audience is using “Facebook”, what are their attitudes towards advertising on “Facebook”, and the reasons for advertising avoidance and how to reduce it. The theoretical basis of the thesis is the uses and gratifications theory, the theory of psychological resistance, as well as the theory of media audience, attitude and the insight into academic literature on the phenomenon of advertising avoidance. In the research part two methods were used: semi-structured interviews and survey. Two interviews with advertising specialists and 124 respondents' answers were collected.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectFacebook
dc.subjectreklāma
dc.subjectauditorija
dc.subjectlietojuma un apmierinājuma teorija
dc.subjectpsiholoģiskās pretestības teorija
dc.titleReklāma sociālajā tiklā “Facebook”: auditorijas perspektīva
dc.title.alternativeAdvertising on social network "Facebook": audience perspective
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record