• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influenceru juridiskais statuss un to darbības tiesiskais regulējums.

Thumbnail
Открыть
307-73869-Grigane_Rita_rg16020.pdf (855.1Kb)
Автор
Grigāne, Rita
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Krūmiņš, Mārcis
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Influenceris ir pietiekami efektīva autoritāte, lai tā viedoklī ieklausītos un investētu. Tādējādi influenceri no kādā nozarē pazīstamiem cilvēkiem, kas aktīvi darbojas sociālo tīklu platformās un piesaista auditoriju, veidojot oriģinālu saturu, ir kļuvuši par mārketinga instrumentiem. Proti, influenceri tagad ir arī komercprakses īstenotāji, to profili – reklāmas izplatīšanas vietas, savukārt to ievērojamais sekotāju pulks – patērētāju mērķauditorija. Straujo izmaiņu dēļ ārvalstīs šajā jomā ir nestabila un arvien mainīga tiesu prakse, savukārt Latvijai raksturīgā tiekšanās pēc ātra un visaptveroša tiesiskā regulējuma novedusi pie situācijas, kuru vienlaikus raksturo gan atbildīgo amatpersonu bezdarbība, neveicot patērētāju tiesību aizsardzības uzraudzību un kontroli, gan influenceru vispārēja ignorance par esamību Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma subjektu statusā.
 
An influencer is an authority whose opinion is worth listening to and investing in. Influencers used to be persons who were well-known in their industries and therefore active on social networking and attracting audience by creating original and engaging content. Lately, they have become marketing tools. Influencers are now performers of commercial practices, their profiles are spaces to disseminate advertising, but their followers – consumer audience. Due to those rapid changes, there is an unstable and ever-changing case law abroad. Moreover, Latvia’s attempts to quickly invent a comprehensive legal framework have resulted, on the one hand, in public officials’ failure to act – failing to perform assigned supervision and control of consumer rights protection, but on the other hand – in influencers not even being aware of their new status and the fact the Advertising Law and the Unfair Commercial Practices Prohibition Law regulate their activities.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49755
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses [5323]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV