Reklāma kā daļa no vārda brīvības un tās ierobežojumi
Автор
Zviedris, Valters Rolands
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Kučs, Artūrs
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Reklāma kā daļa no vārda brīvības un tās ierobežojumi” pamatā tiek analizētas tiesības uz vārda brīvību kopskatā ar komerciāla rakstura paziņojumiem jeb reklāmām un kā šīs tiesības tiek aizsargātas un ierobežotas. Bakalaura darba mērķis ir pētīt, vai tiesības uz vārda brīvību ir attiecināmas uz komerciāla rakstura paziņojumiem un analizēt ierobežojumus, kurus drīkst attiecināt uz vārda brīvību un komerciālu runu. Autors, iepazīstoties ar Eiropas Cilvēktiesību tiesas, Patērētāju tiesību aizsardzības centra atzinumiem un ASV Augstākās tiesas uzskatiem, vērtēs šo ierobežojumu piemērošanu, pamatotību un samērīgumu, lai noskaidrotu iespējamus problēmjautājumus saistībā ar tiesību uz vārda brīvību ierobežošanu. The essence of the Bachelor's thesis “Advertising as a Part of Freedom of Expression and its Restrictions” is based on the analysis of the right to freedom of expression as a whole with commercial speech or advertising and how these rights are protected and restricted. The purpose of the Bachelor's thesis is to determine whether the right to freedom of expression applies to advertising and to analyse the restrictions that may be placed on freedom of expression and commercial speech. The author, after reviewing the findings of the European Court of Human Rights, the Consumer Protection Center and the views of the US Supreme Court, will evaluate the applicability, validity and proportionality of these restrictions to clarify potential issues related to the restriction of the right to freedom of expression.