• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Juridiskā fakultāte / Faculty of Law
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāma kā daļa no vārda brīvības un tās ierobežojumi

Thumbnail
Открыть
307-73882-Zviedris_Valters.Rolands_vz14012.pdf (1013.Kb)
Автор
Zviedris, Valters Rolands
Co-author
Latvijas Universitāte. Juridiskā fakultāte
Advisor
Kučs, Artūrs
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Reklāma kā daļa no vārda brīvības un tās ierobežojumi” pamatā tiek analizētas tiesības uz vārda brīvību kopskatā ar komerciāla rakstura paziņojumiem jeb reklāmām un kā šīs tiesības tiek aizsargātas un ierobežotas. Bakalaura darba mērķis ir pētīt, vai tiesības uz vārda brīvību ir attiecināmas uz komerciāla rakstura paziņojumiem un analizēt ierobežojumus, kurus drīkst attiecināt uz vārda brīvību un komerciālu runu. Autors, iepazīstoties ar Eiropas Cilvēktiesību tiesas, Patērētāju tiesību aizsardzības centra atzinumiem un ASV Augstākās tiesas uzskatiem, vērtēs šo ierobežojumu piemērošanu, pamatotību un samērīgumu, lai noskaidrotu iespējamus problēmjautājumus saistībā ar tiesību uz vārda brīvību ierobežošanu.
 
The essence of the Bachelor's thesis “Advertising as a Part of Freedom of Expression and its Restrictions” is based on the analysis of the right to freedom of expression as a whole with commercial speech or advertising and how these rights are protected and restricted. The purpose of the Bachelor's thesis is to determine whether the right to freedom of expression applies to advertising and to analyse the restrictions that may be placed on freedom of expression and commercial speech. The author, after reviewing the findings of the European Court of Human Rights, the Consumer Protection Center and the views of the US Supreme Court, will evaluate the applicability, validity and proportionality of these restrictions to clarify potential issues related to the restriction of the right to freedom of expression.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49765
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (JF) / Bachelor's and Master's theses [5323]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV