Ikmēneša sieviešu dzīvesstila žurnālu satura atbilstība jauniešu (18-25 gadi) gaidām un vajadzībām: žurnālu “Ok!”, “Santa” un “Lilit” piemēri
Автор
Gaigala, Dārta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Dreijere, Vita
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Ikmēneša sieviešu dzīvesstila žurnālu satura atbilstība jauniešu (18-25 gadi) gaidām un vajadzībām: žurnālu “Ok!”, “Santa” un “Lilit” piemēri” pētījuma mērķis ir noskaidrot sieviešu vecumā no 18 līdz 25 gadiem gaidas un vajadzības, uzsvaru liekot tieši uz Latvijas sieviešu dzīvesstila žurnālu saturu. Darba teorētiskā daļa balstās literatūrā par mediju auditoriju, auditorijas lietojumu un apmierinājumu, jauniešu paaudzes raksturojumu, žurnāliem un sieviešu žurnālu tirgu Latvijā. Pētījumam nepieciešamā informācija tiks iegūta, izmantojot interneta aptauju, daļēji strukturēto interviju un fokusa grupu. Pētīju rezultāti ļauj secināt, ka sieviešu ikmēneša dzīvesstila žurnālu saturs daļēji apmierina jauniešu gaidas un vajadzības. Jauniešu auditorija ir pārliecināta, ka saturs nav piemērots viņu vecuma grupai, kā arī tas ir veicina konkrētu stereotipu kultivēšanu un pilnvērtīgi nenodrošina viņiem nepieciešamu informāciju. The aim of bachelor thesis “Women’s monthly lifestyle magazines content adequacy to youngsters (18- 25 years) needs and expectations: examples of “Ok!”, “Santa” and “Lilit"” is to determine the expectations and needs of young women in the age of 18 to 25 with emphasis on the content of Latvian women’s lifestyle magazines. The theoretical part of the bachelor thesis is based on literature of media on audience, audience usage and satisfaction, profile description of young generation, magazines and women’s lifestyle magazines market in Latvia. The necessary information for the study will be collected by conducting an online survey, semi-structured interviews and a focus group. The results of the study suggest that the content of women's monthly lifestyle magazines partially meets young people's expectations and needs. Young audience is convinced that the content is not suitable for their age group. Furthermore, they believe that it generates the cultivation of specific stereotypes and inadequately provides them with useful information.