Pedagogu profesionālā pilnveide interešu izglītībā
Author
Majore, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muzis, Ivars
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Majore, S. Pedagogu profesionālā pilnveide interešu izglītība. Maģistra darbs. Rīga: LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte, 2019. gads, 60 lpp. Atslēgas vārdi: pedagogu profesionālā pilnveide, interešu izglītība, neformālā izglītība. Darbs ir veikts par pedagogu profesionālās pilnveides iespējam, strādājot interešu izglītības sfērā, pamatojoties uz Latvijas Republikas MK (Ministru kabineta) noteikumiem nr. 569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību.” Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā tiek organizēta profesionālās pilnveides iespējas interešu izglītībā, salīdzināt ar citām valstīm. Pētījuma gaitā ir veikts literatūras avotu apskats par interešu izglītību un profesionālo pilnveidi. Veikta pētījumu analīze, kā pedagogu profesionālā pilnveide tiek realizēta Latvijā un citās valstīs. Empīriskajā daļā analizēti pētījuma dati interešu izglītībā Majore, S. Professional development of teachers in interest (hobby) education. Master’s Thesis. Riga: LU, Faculty of pedagogy, psychology and art, 2019, 60 p. Key words: professional development of teachers, interest education, informal education. This Thesis is written about oppurtunities in professional development of teachers who’s working in interest ( hobby) education sphere, based on Latvian Republic CM ( the Cabinet of Ministers) regulations no. 569., Regulation on Education and Professional qualifications of teachers and procedures for improvement of professional competence of teachers. The aim of the study is to find out how professional development opportunities in interest education are organized and to compare them with other countries. During the research literature review on interest education and professional development has been made. Carried out research on the professional development of teachers in Latvia and other countries. The empirical part analyses data from practical research in interest education.