Saskarsmes prasmju veidošanās 1.klasē bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem
Автор
Samohvala, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Olgas Samohvalas diplomdarba “Saskarsmes prasmju veidošanās 1. klasē bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem” mērķis ir pētīt saskarsmes prasmju veidošanos un saskarsmes prasmju attīstības iespējas 1.klases bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem izglītības iestādē. Pētījuma teorētiskajā daļā darba autore analizē zinātnisko literatūru par bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem, saskarsmi, saskarsmes īpatnībām un mācību metodēm. Pētījuma empīriskajā daļā darba autore analizē 1.klases skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem saskarsmes prasmju līmeni, aprobē izstrādāto programmu saskarsmes prasmju veicināšanai. Pētījuma rezultāti liecina, ka, mērķtiecīgi strādājot pie saskarsmes prasmju attīstības ir novērojami uzlabojumi. The goal of Olga Samohvala’s thesis The Formation of communication skills in first grade school children with heavy mental development disorders is to research the formation and development of communication skills’ possibilities of first grade children with heavy mental health development issues in the environment of an educational institute. In this paper’s theoretical part the researcher analyses scientific literature dealing with children with mental health anomalies, interaction, communication specifics and learning methods. In the thesis’s empirical part the research author analyses the communication skills’ level of first grade pupils with heavy mental development issues and tests the developed programme aimed at stimulating and promoting the development of interpersonal capabilities. The results of the research point in the direction of significant improvements of communication skills’ development when diligently and methodically following the proposed elaborated programme.