Vispārizglītojošās skolas vadības komandas darbība iekļaujošās izglītības sekmēšanai
Автор
Muravska, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba „Vispārizglītojošās skolas vadības komandas darbība iekļaujošās izglītības sekmēšanai” mērķis ir izpētīt Rīgas X. vidusskolas vadības komandas darbību iekļaujošās izglītības īstenošanai, lai palīdzētu pareizi un efektīvi risināt problēmas, kas ir saistītas ar bērnu ar īpašām vajadzībām mācībām vispārizglītojošās skolās. Darbā tiek aprakstītas galvenās problēmas, kas kavē iekļaujošās izglītības attīstīšanu Rīgas X. skolā. Teorētiskajā pētījumā tiek apskatīts iekļaujošās izglītības jēdziens un būtība, tās principi un vadlīnijas, skolotāju un sabiedrības attieksme pret iekļaujošo izglītību. Balstoties uz izpētīto literatūru un veikto pētījumu, tiek piedāvāti risinājumi, kas palīdzēs skolai nodrošināt bezšķēršļu vidi visiem skolēniem. The aim of the Master's thesis “Comprehensive School Management Team Activities for Inclusive Education” is to investigate Riga X High School Management Team Activities for Inclusive Education to help properly and effectively address the needs of children with disabilities in mainstream education. The paper describes the main problems that hinder the development of inclusive education in Riga X School. Theoretical research looks at the concept and nature of inclusive education, its principles and guidelines, and the attitudes of teachers and the general public to inclusive education. Based on researched literature and research, solutions are offered to help the school provide a barrier-free environment for all students.