Skolotāju apmierinātība ar darbu
Author
Lidere, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir izpētīt Latvijas pamatizglītībā strādājošo skolotāju apmierinātību ar savu darbu. Teorētiskā daļa sastāv no 2 nodaļām. Pirmajā nodaļā analizēts un aplūkots apmierinātības ar darbu skaidrojums dažādu autoru skatījumā. Otrajā nodaļā tika aplūkota skolotāju apmierinātība ar darbu, izglītības iestādes vadītāja loma tajā, kā arī darba vides ietekmējošie faktori skolotāju apmierinātību ar darbu. Empīriska daļa sastāv no 1 nodaļas ar 5 apakšnodaļām. Visās apakšnodaļās tiek analizēti dati OECD TALIS 2013 un TALIS 2018 pētījumu dati par Latvijas skolotāju apmierinātību ar darbu. Pētīts, kā apmierinātība ar darbu saistīta ar skolotāju vecumu, skolas tipu un skolas atrašanās vietu. The aim of the Master's thesis is to study the satisfaction of Latvian teachers working in primary education with their work. Theoretical part consists of 2 chapters. The first section analyzes and looks at the explanation of job satisfaction from the perspective of different authors. The second chapter looked at the job satisfaction of teachers, the role of the head of the educational institution, and the factors influencing the work environment. The empirical part consists of 1 chapter with 5 subdivisions. All subchapters analyze data from OECD TALIS 2013 and TALIS 2018 research on job satisfaction of Latvian teachers. It investigates how job satisfaction is related to the age of teachers, the type of school and the location of the school.