Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorIndāne, Staņislava
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:01:59Z
dc.date.available2020-02-08T02:01:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73781
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49873
dc.description.abstractDarba tēma: 3-4 gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām un formām veidošanās vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Staņislava Indāne Pētījuma mērķis: izpētīt trīs-četru gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām un formām veidošanos vizuālās mākslas nodarbībās Kvalifikācijas darbs sastāv: no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta ar 23 vienībām un 4 pielikumiem. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta priekšstatu par ģeometriskām figūrām un formām veidošanās. Otrajā nodaļā analizētas vizuālās mākslas nodarbības pirmsskolas izglītības iestādē. Trešajā nodaļā dots trīs-četru gadu vecu bērnu raksturojums. Ceturtajā nodaļā analizēta pedagoģiskā pieredze vizuālās mākslas nodarbībās priekšstatu par ģeometriskām figūrām un formām veidošanā. Piektajā nodaļā analizēta trīs-četru gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām un formām veidošanos vizuālās mākslas nodarbībās pārbaude. Darba gaitā ir gūta atbilde uz pētījuma jautājumu: ar kādiem paņēmieniem var sekmēt trīs- četru gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām un formām veidošanos vizuālās mākslas nodarbībās? Vizuālās mākslas nodarbībās trīs-četru gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām un formām veidošanu sekmē šādi paņēmieni: zīmēšana ar krāsainiem zīmuļiem un pirkstiņkrāsām, aplicēšana ar krāsainām smiltīm un papīru strēmelēm, izmantojot sāls mīklu un papīra masu veidošanā.
dc.description.abstractTheme: Creating the perception of the geometric figures and shapes in lessons of visual art for children age of 3-4 years in preschool Author: Staņislava Indāne Aim of the Study research paper: To explore the perception of the geometric figures and shapes in lessons of visual art for children age of 3-4 in preschool educational institution. Scope of the Study research paper: Study research paper includes introduction, four chapters, conclusions, list of reference literature used for study research and annexes. Chapter one of the study research work carries out theoretical analysis, creating overall perception of the geometric figures and shapes. Chapter Two is dedicated to analyse visual art lessons in preschool educational institution. Chapter Three gives an insight of characteristics for children age of 3-4 years. Chapter Four contains analyse of the pedagogical experience through lessons of visual art dedicating the perception of the geometric figures and shapes. Chapter Five examines the concept of geometrical figures and shapes of three-to-for year old children in visual arts lessons. Study research work provides an answer to the question of study: what are the methods by which perception of geometrical figures and shapes for children age 3-4 could be reached. It could be reached by following techniques drawing is made by coloured pencils and finger colours, application by coloured sand and coloured paper strips, building from salt mass.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpriekšstati
dc.subjectpar ģeometriskām
dc.subjectfigūrām
dc.subjectformām
dc.subjectvizuālās
dc.title3-4 gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām figūrām un formām veidošanās vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeCreating the perception of the geometric figures and shapes in lessons of visual art for children of 3-4 years in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record