Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorŠčogoļa, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:01Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73782
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49874
dc.description.abstractEmocionālajām kompetencēm piemīt būtiska loma bērna harmoniskā attīstībā; to mērķtiecīga veicināšana pozitīvi ietekmē kognitīvo procesu attīstību, saskarsmi ar apkārtējiem, personīgo labsajūtu un gatavību skolai. Mūsdienās emocionālo kompetenču pilnveide notiek sociāli emocionālās mācīšanās ietvaros, bet tieši pedagogiem piemīt noteicošā loma šajā procesā. Tāpēc kvalifikācijas darba mērķis bija izpētīt emocionālo kompetenču būtību sociāli emocionālās mācīšanās ietvaros pirmsskolas pedagoģiskajā procesā un pedagogu kompetenci to veicināšanā. Darba ietvaros tika arī veikts pētījums par pedagogu uzskatiem attiecībā uz sociāli emocionālo mācīšanos. Rezultātā autore secina par pozitīvo pedagogu attieksmi pret to un gatavību veicināt bērnu emocionālās kompetences savā ikdienas darbā, izmantojot daudzveidīgas šim nolūkam piemērotas stratēģijas.
dc.description.abstractEmotional competencies play an important role in child’s overall development; their mindful fostering has a positive impact on child’s cognitive development, relationship with adults and peers, personal wellbeing and school readiness. According to modern trends in pedagogy, emotional competences are best improved within the frame of social emotional learning. For that reason, the goal of the present paper was to study emotional competencies and social emotional learning in preschool pedagogical process and the role of teacher competence in it. It also includes a study devoted to the preschool teachers’ opinions about social emotional learning. As a result, the positive attitude of the respondents is outlined, as well as their willingness to develop children’s emotional competencies as part of their job by using appropriate and diverse strategies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectemocionālās kompetences
dc.subjectemocionālais intelekts
dc.subjectpedagoga kompetence
dc.subjectsociāli emocionālā mācīšanas
dc.titlePedagoga kompetence pirmsskolas vecuma bērnu emocionālo kompetenču veicināšanā sociāli emocionālās mācīšanās ietvaros
dc.title.alternativeTeacher competence in the development of preschool aged children's emotional competencies within the frame of social emotional learning
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record