Sensorās attīstības veicināšana 3 – 4 gadus veciem bērniem, izmantojot didaktiskās rotaļas
Autor
Moroza, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba nosaukums: Senorās attīstības veicināšana 3 – 4 gadus veciem bērniem, izmantojot didaktiskās rotaļas. Darba autore: Oksana Moroza. Darba vadītāj: Ineta Aizporiete. Darba saturs: 68 lpp., pielikumi 10 lpp., 7 tabulas, 15 attēli, analizēti 50 literatūras avoti Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt sensoro spēju attīstību 3 – 4 gadus veciem bērniem. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz J. A. Komenska, Ļ. S. Vigotska, F. Frēbeļa, L. Vengera, V. Jonīte, M. Montessori, M. Štāla, E. Tihejevas, N. Poddjakovas, B. Avanesovas, un citu darbiem, atziņām un izteikumiem, kas tika ņemti vērā praktiskajā daļā. Pētījuma praktiskajā daļā tika izmantotas pētījumu metodes: literatūras analīze, novērošana, aptauja. Balstoties uz pētījuma rādītājiem, bija izdarīts secinājums par to, kad izmantojat didaktiskās rotaļas 3 – 4 gadus veciem bērniem veicinās sensoras attīstības, kuri piedalījās pētījumā. Atslēgas vārdi: sensorā attīstība, 3 – 4 gadus veci bērni, didaktiskās rotaļas. The name of the work: Using didactic games and toys for 3 – 4 years olds children results in sensory development. The author: Oksana Moroza. Scientific Supervisor: Ineta Aizporiete. Content of Research: 68 pages, 10 pages, 7 tables, 15 graphs, analyzed 50 sources of literature. Target of the Research: theoretically and practically to learn about the sensory development for 3 – 4 years old children. The theoretical part of the researsh is based on J. A. Komensky, L. S. Vigotsky, F. Frebel, L. Wenger, M. Motessori, V. Ionite, B. Avanesova and works that were taken into account in the practical part. The practice part of study were used methods: analysis of literature, observation, survey. Based on the findings of the study, it was concluded that sensory development in children, will the use of didactic toys in children aged 3 to 4 promote sensor development, who participated in the observation. Keywords: sensory development, 3 – 4 years old children, didactic games and toys.