Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorKuzina, Alina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:04Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73788
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49879
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma „Fiziskās attīstības veicināšana 5-6 gadu veciem bērniem ar autiska spektra traucējumiem”. Darba teorētiskajā daļā pētīta literatūra par bērnu ar autiska spektra traucējumu attīstības īpatnībām, metožu pielietošana bērnu fiziskai attīstībai, ņemot vērā bērnu individuālas īpatnības. Analizēti zinātniskas literatūras autoru ieteikumi, ka palīdzēt pedagogiem rosināt bērnus ar autiska spektra traucējumiem veidot veiksmīgu saskarsmi un sadarbību, veicināt sociālo, garīgo un fizisko prasmju attīstību. Pētījuma mērķis ir teorētiski izpētīt un pārbaudīt praksē pedagoģiskās metodes, kas veicina fiziskas attīstības iespējas vispārizglītojošā pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar autiska spektra traucējumiem. Kvalifikācijas darba autore veikusi fiziskās attīstības un autisma jēdzienu teorētisku pamatojumu zinātniskajā literatūrā, veikusi pētījumu, lai atbildētu uz pētījuma jautājumu: Kādas pedagoģiskās metodes un paņēmieni pedagogam jāizvēlas vispārizglītojošā pirmsskolas izglītības iestādē, lai sekmētu fizisko attīstību bērniem ar autiska spektra traucējumiem? Pētījuma praktiskajā daļā tika izmantotas pētījumu metodes: literatūras avotu analīze un izpēte, intervija, novērošana. Balsoties uz pētījuma rezultātiem izdarīts secinājums, par to kā pielietotas metodes un paņēmieni vispārizglītojošā pirmsskolas izglītības iestādē sekmē fizisko attīstību bērniem ar autiska spektra traucējumiem. Atslēgvārdi: 5-6 gadu veci bērni, iekļaujoša izglītība, autiska spektra traucējumi, fiziskā attīstība.
dc.description.abstractThe topic of the given coursework is „Physical development support of 5-6 years old children with autism spectrum disorder” The theoretical part of the work touches upon the literature connected with the features of children with autism or autism spectrum disorder, using different methods based on each child special development. Much attention is given to the analysis of the academic literature authors’ advice which helps the educator to encourage the children autism or autism spectrum disorder to make positive interaction and cooperation as well as social and physical growth. The author of the given work has done the research based on scientific literature about the physical development and autism disorder. The research was made to get the answer to the given question: Whats education methods and iesearch tehniques the kindergarden teacher has to choose working in pre-school institution to follow the physical development of children with autism disorder? In the researches practical part have used different methods: literature analisic, interview and monitoring. Keywords: the 5-6 years old children, inclusive education, autism spectrum disorder, physical growth.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject5-6 gadu veci bērni
dc.subjectiekļaujoša izglītība
dc.subjectautiska spektra traucējumi
dc.subjectfiziskā attīstība
dc.titleFiziskās attīstības veicināšana 5-6 gadu veciem bērniem ar autiska spektra traucējumiem
dc.title.alternativePhysical development support of the 5-6 years old children with autism or autism spectrum disorder
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record