5-6 gadīgu bērnu izziņas interešu par dabu sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
Автор
Timošenko, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba nosaukums: 5 - 6 gadīgu bērnu izziņas interešu par dabu sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Jekaterīna Timošenko Darba tēma: 5-6 gadīgu bērnu izziņas interešu par dabu sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt 5-6 gadīgu bērnu izziņas interešu sekmēšanas iespējas pirmskolā Darbā tiek analizēti jautājumi par bērnu vecumposma attīstības likumsakarībām pētāmās problēmas aspektā, pedagogu un psihologu atziņas par 5-6 gadīgu bērnu izziņas intereses rosināšanu par dabu. Dots izziņas interešu vispārīgais raksturojums un 5-6 gadus vecu bērnu izziņas interešu attīstības īpatnības. Tiek raksturotas iespējamās metodes izziņas interešu veicināšanai gan telpās, gan āra apstākļos. Anketētas pirmsskolas skolotājas par izmantojamajām metodēm izziņas interešu veicināšanā, kā arī izstrādāts plāns dažādu metožu izmantošanai, kuru vērtē ekspertes. Atslēgas vārdi: izziņas intereses, 5 – 6 gadus veci bērni, attīstības likumsakarības, pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma apjoms: 52 lpp, 11 attēli, 3 tabulas, 75 literatūras avoti, 1 pielikums Title: Promoting Cognitive Interest In Nature For 5-6 Year Old Children In Preschool Education. Author: Jekaterīna Timošenko Research subject: promoting cognitive interest in nature for 5-6 year old children in preschool education. Research goal: to conduct theoretical and practical research into possibilities of promoting cognitive interest in nature for 5-6 year old children in preschool education. The current research paper analyzes children development regularities from the point of view of the issue in question, as well as opinions of teachers and psychologists on promoting cognitive interest in nature for 5-6 year old children. General characteristics of cognitive interest are given as well as 5-6 year old children cognitive interest development peculiarities are described. Also possible methods of promoting cognitive interest indoors and outdoors are analyzed. Preschool teachers have been questioned on the issue of the methods used to promote cognitive interest, as well a plan how to use different methods has been developed. Key words: cognitive interest, 5 – 6 year old children, development regularities, pedagogical process in preschool. Research volume: 52 pages, 11 pictures, 3 charts, 75 literature sources, 1 appendix.