Pasakas kā sociālo prasmju veicinātājas 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Autor
Gintere, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba tēma: Pasakas kā sociālo prasmju veicinātājas 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Madara Gintere. Darba vadītājs: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa. Pētījuma mērķis: izpētīt pasaku iespējas sociālo prasmju veicināšanā 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījums sastāv no 4 nodaļām. 1. nodaļa: sociālo prasmju jēdziena raksturojums. 2. nodaļa: bērnu psiholoģiskais raksturojums. 3. nodaļa: sociālo prasmju attīstības sekmēšanas metodoloģija, izmantojot pasakas. 4. nodaļa: pētījums par pasaku izmantošanu sociālo prasmju attīstības sekmēšanai. Pētījuma jautājums apstiprinājās – izmantojot pasakas mērķtiecīgi, ir iespējams attīstīt bērniem sociālās prasmes. 60 lpp., ietverot 1 tabulu, 16 attēlus, 49 avotus un 2 pielikums. Topic: Tales as social skill facilitators for 5 to 6-years-old children in preschool educational establishments. Author: Madara Gintere. Supervisor: Ph.D., Assoc. Prof. Līga Āboltiņa. Research purpose: To research the effect of tales on social skills for 5 to 6-years-old children in preschool educational establishments. Research consists of 4 chapters. 1st chapter: Descriptions of social skill definitions. 2nd chapter: Psychological state of children. 3rd chapter: Methodology of social skill development using tales. 4th chapter: Research about tales as facilitators in social skill development. Research question validation – Children’s social skills can be improved if tales are being used effectively. 60 pages, consisting of 1 table, 16 images, 49 sources and 2 appendixes.