Show simple item record

dc.contributor.advisorAizporiete, Ineta
dc.contributor.authorButnare, Jogita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:22Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73856
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49909
dc.description.abstractKvalifikācijas darbā tika raksturota trīs līdz četru gadu vecu bērnu attīstības īpatnības, analizētas trīs līdz četru gadu vecu bērnu pētnieciskās prasmes sižetu- lomu rotaļās. Kvalifikācijas darbā tika veikts empīriskais pētījums, metodes izvēle - novērošana, pirmsskolas izglītības iestādē “X”, pētījumā piedalījās un tika vēroti pieci bērni, piedalījās arī bērnu vecāki, lai noskaidrotu viņu viedokli, tika veikta anketēšana.
dc.description.abstractMy qualification work was written about children from three to four years old peculiarities of development, analyzed three to four years old children research skills role in play. My qualification’s choice of method – observation in children research skills – role in play. Five children participated in the study at the pre-school named “X”, their parents also participated in order to find out their opinion and questionnaires were carried out.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectsižetu
dc.subjectlomu
dc.subjectrotaļas
dc.subjectbērni
dc.titleTrīs līdz četru gadu vecu bērnu pētnieciskās prasmes sižetu - lomu rotaļās
dc.title.alternativeFrom three to fours years old children research skills in storyline - role play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record