• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3-4 gadus vecu bērnu iztēles attīstības sekmēšana gleznošanā

Thumbnail
Открыть
299-73858-Reckalova_Tatjana_tg17009.pdf (1.386Mb)
Автор
Rečkalova, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Дата
2020
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma tēma: 3-4 gadus vecu bērnu iztēles attīstības sekmēšana gleznošanā Darba autors: Tatjana Rečkalova Darba vadītāja: Mg.paed. Ineta Aizporiete Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt 3-4 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējas gleznošanā. Darba uzdevumi: •teorētiski analizēt pedagogu un psihologu atziņas par iztēles attīstības sekmēšanu; •izpētīt 3-4 gadu vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējas gleznošanā; •praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskajā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus. Atslēgas vārdi: 3-4 gadus vecs bērns, vizuālās mākslas nodarbības, gleznošana, iztēle. Pētījuma bāze: Rīgas ‘’x” pirmsskolas izglītības iestāde, piedalās 8 otrās jaunākās grupas bērni. Teorētiskais pētījums galvenokārt balstas uz B.Frīdenbergas, V. Hibneres, R. Fišera, R. Bebre, Z.Kagaines, I.Briškas un citu autoru darbiem. Darba apjoms: 39 lappuses, 11 attēli, 2 tabulas, 8 pielikumi
 
Theme: Promoting the development of the imagination of 3-4 year old children by drawing. Thesis author: Tatyana Rechkalova Thesis supervisor: Mg. paed. Ineta Aizporiete Research aim: to learn the furtherance possibilities of 3-4 years – old children’s imagination development by drawing. Research tasks: •analyze pedagogical and psychological sources about furtherance of imagination development; •research the development of the imagination of 3-4 year old children by drawing •compare and analyze the obtained results. Key words: 3-4 year old children, drawing, visual arts lessons, imagination Research base: Riga “X” preschool authority, eight children from the second youngest group. Research of this qualification work is mostly based on B.Fridenbergas, V. Hibneres, R. Fisher, R. Bebre, Z. Kagaines, I. Briškas and other authors material. The amount of work: 39 Pages, 11 photos, 2 tables and 8 attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49911
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV