Kustības attēlojuma apguve vizuālajā mākslā 9. klasē
Author
Indriksone, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Utāns, Juris
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore Madara Indriksone ir izstrādājusi diplomdarbu par tēmu “Kustības attēlojuma apguve vizuālajā mākslā 9. klasē”. Tās mērķis ir izpētīt kustību attēlojumu, ko atspoguļo zīmējumu virknē un to plaknē. Balstoties uz izpētītajām tēmām un vizuālās mākslas mācību priekšmetu 9. klasei, ir sastādīta uzdevumu kopa šajā priekšmetā. Uzdevumu kopas tika veiktas, pārbaudītas un realizētas prakses laikā, atspoguļotas diplomdarbā. Stundas tiek veidotas ar pakāpenisku pieeju, mērķi izveidot skolēniem kustīgās grāmatiņas (Flip book), kurās tiek atveidotas kustības futūrisma stilā. Atslēgas vārdi – futūrisms, kustība, kustīgās grāmatiņas, skice, zīmējumu virkne The author of the thesis, Madara Indriksone, has developed a research “The Acquisition of Movement Illustration in Visual Art Lessons in Form 9”. The aim of the research is to study the representation of motion that is reflected in a series of drawings. Based on the researched topics and the Visual Arts Teaching Standart for ninth grade, a set of tasks has been developed. The set of tasks that was created, tested and realized during the practice, as well as reflected in the research. The lessons are created with a step-by-step approach, with the aim of creating a flip book for the pupils in a futuristic style. Key words: futurism, motion, flip books, sketch, series of drawings.