Vizualizācijas skolēna saziņas kompetences attistības sekmēšana
Автор
Saidāne, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba “Vizuālizācijas skolēna saziņas kompetences attistības sekmēšana ” mērķis ir pārbaudīt un izstrādāt jauno metodiku piemērotu lai apgūt jaunu materiālu, iemācīt jaunus vārdus svešvalodā. Pētījuma aktualitāti nosaka vizualizācijas integrēšanu svešvalodas apgušana mācību procesā un ļaut risināt daudzus pedagoģiskus uzdevumus, kas saistīti ar bērna intelektuālās, mākslinieciskās un estētiskas izglītības veidošanos. The purpose of the work" Visualization method as educational acquirement in a foreign language " is to test and develop a new methodology that can be used to teach and learn new information and words in a foreign language. The relevance of reseach due to the integration of visualization in the educational process of a foreign language learning. That can solve a number of pedagogical tasks based on the formation of children's artistic aestethic and intelectual education.