Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elita
dc.contributor.authorVugule, Vikija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:36Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74018
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49934
dc.description.abstractDiplomdarba “Kritiskās domāšanas pieejas izmantošana latviešu valodas mācību stundās 2. klasē” mērķis ir izpētīt kritiskās domāšanas pieeju, kritiskās domāšanas metodes un metodiskos paņēmienus un izstrādāt uzdevumu kopu latviešu valodas mācību stundām 2. klasei, un pārbaudīt to praksē. Pētījuma aktualitāti nosaka kritiskās domāšanas kā caurviju prasmes nozīme kompetencēs balstītajā mācību saturā. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika izpētīta un analizēta pedagoģiskā, psiholoģiskā un zinātniskā literatūra par kritiskās domāšanas jēdzienu, par kritiskās domāšanas aktualitāti Latvijas izglītībā, kā arī par kritiskās domāšanas pieeju, kritiskās domāšanas metožu un metodisko paņēmienu daudzveidību pedagoģiskajā procesā. Empīriskajā daļā tika veikta skolēnu pedagoģiskā novērošana, skolēnu anketēšana, 2. klases latviešu valodas skolotājas intervēšana, kā arī pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, izmantojot izstrādāto uzdevumu kopu latviešu valodas mācību stundām 2. klasei, atbilstīgi kritiskās domāšanas pieejas principiem. Diplomdarbam ir ievads, piecas nodaļas, sešas apakšnodaļas, secinājumi, izmantotās literatūras saraksts ar 32 avotiem, 10 pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper “Use of Critical Thinking Approach in Latvian language Lessons in Grade 2” is to study theoretical, psychological and scientific literature about critical thinking approach, methods and methodological techniques and to develop a set of tasks in the Latvian language lessons in grade 2, and to test it in practice. Actuality of investigation establishes critical thinking’s role in the competence-based learning content. The diploma paper’s theoretical part includes analyze of theoretical, psychological and scientific literature about the concept of critical thinking, its meaning in Latvian education, critical thinking methods and methodological techniques and critical thinking approach in learning process. Empirical part, based on the results of the pedagogical observation, interception and survey, includes pedagogical experiment, by using the critical thinking approach in Latvian language lessons in grade 2. The diploma paper contains introduction, five sections and six subsections, conclusion, used literature list with thirty two source, ten attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectkritiskā domāšana
dc.subjectkritiskās domāšanas pieeja
dc.subjectkritiskās domāšanas metodes un metodiskie paņēmieni
dc.subjectlatviešu valodas mācību stundas
dc.subjecttrīsfāzu modelis
dc.titleKritiskās domāšanas pieejas izmantošana latviešu valodas stundās 2. klasē
dc.title.alternativeUsing the Approach of Critical Thinking in Latvian Language Lessons in Grade 2
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record