Show simple item record

dc.contributor.advisorHorgan, Joseph Jack
dc.contributor.authorKalniete, Irina Arianna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:47Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74138
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49954
dc.description.abstractŠis diplomdarbs sniedz teorētisku pamatojumu un piedāvā praktiskus padomus drāmas tehnikas izmantošanai angļu valodas stundās pamatskolā. Uzsvars tika likts uz gramatikas kompetences attīstību. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai ir iespējama drāmas elementu izmantošana pamatskolas angļu valodas stundās un noskaidrot vai tā attīsta izglītojamo gramatikas kompetenci. Prakses laikā tika veikta izpēte, izmantojot gadījuma pētījumu, kā galveno pētījumu metodi. Darbā tika izmantotas tādas datu vākšanas metodes kā novērojumi, anketas un gala testa analīze. Rezultāti pierādīja, ka drāmas paņēmienus var piemērot nodarbībām ar jaunākiem pusaudžiem, kuri studē angļu valodu, arī tika parādīts, ka tā ir efektīva mācību metode gramatisko prasmju attīstībai un motivācijas palielināšanai angļu valodas apguvē. Atslēgvārdi: gramatikas aktivitātes, drāma, drāmas paņēmieni/elementi, motivācija, jaunie pusaudži
dc.description.abstractThe present diploma paper provides theoretical background and practical application of drama as a teaching technique in the English language classroom at primary school in Latvia. The emphasis is on development of grammar competence. The purpose of this research was to find out if teaching through drama could be implemented in the English language primary school classroom and if it developed learners’ grammar competence. During the practice, the research was conducted using the case study as the main research method, applying such data collection tools as an observation, questionnaires, and the analysis of the final test. The results demonstrated that drama techniques could be implemented for the young adolescent aged English learners in Latvia, and proved to be an effective teaching technique for grammar competence development and for increasing motivation in learning English. Key words: grammar activities, drama, drama elements, motivation, young adolescents
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectgrammar activities
dc.subjectdrama elements
dc.subjectyoung adolescents
dc.subjectmotivation
dc.titleDrāmas elementu izmantošana jaunāko pusaudžu motivācijas veicināšanai angļu valodas gramatikas apgūšanā
dc.title.alternativeEnhancing young adolescents' motivation in learning english grammar through drama
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record