Show simple item record

dc.contributor.advisorŽogla, Irēnaen_US
dc.contributor.authorLūka, Inetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:50:27Z
dc.date.available2015-01-12T06:50:27Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7384en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4998
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractIneta Lūka Studentu profesionālās angļu valodas kompetences veidošanās tūrisma studijās Anotācija Par vienu no perspektīvākajām nozarēm ir kļuvis tūrisms. Tam raksturīgs pieprasījums pēc radošiem, lemtspējīgiem, vairākas valodas zinošiem speciālistiem, kas spēj izmantot valodu mainīgajā sociālkultūras vidē. Veiktā kvalitatīvi novērtējošā pētījuma mērķis ir izpētīt angļu valodas studiju modeļa efektivitāti tūrisma speciālista profesionālās angļu valodas kompetences veidošanā. Lai to sasniegtu, ir apzināta esošā situācija un darba tirgus pieprasījums, izveidota tūrisma speciālistu profesionālās angļu valodas kompetences definīcija, precizēts profesionālās angļu valodas kompetences saturs, izveidoti tās kritēriji, rādītāji un kompetences līmeņu apraksts, izveidota Profesionālās angļu valodas kursa programma un izveidots, praksē pārbaudīts un tūrisma studiju procesā ieviests profesionālās angļu valodas kompetences pilnveides modelis.en_US
dc.description.abstractIneta Lūka Development of Students’ ESP Competence in Tourism Studies at Tertiary Level Annotation Tourism has become one of the most flourishing businesses in the country. It requires creative, educated specialists with a good command of several foreign languages who are able to use the language in different socio-cultural contexts. The aim of the conducted qualitative evaluation research is to study the efficiency of the English language learning model in the development of tourism specialist’s English for Special Purposes (ESP) competence. To attain the aim a needs analysis has been conducted; an ESP competence for tourism specialists and its components have been defined; ESP competence criteria, indicators and the description of ESP competence levels have been created; an ESP syllabus has been designed; a model for the development of tourism students’ ESP competence has been created, tested and introduced into tourism studies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectIzglītība, pedagoģija un sportsen_US
dc.titleStudentu profesionālās angļu valodas kompetences veidošanās tūrisma studijāsen_US
dc.title.alternativeDevelopment of Students ESP Competence in Tourism Studies at Tertiary Levelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record