Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorVīgante, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:01:54Z
dc.date.available2020-06-18T01:01:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75155
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50383
dc.description.abstractNosaukums: “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā” Dara autore: Laura Vīgante Zinātniskā darba vadītāja: Docente Dr.paed. Inese Freiberga Atslēgas vārdi: vecākais pirmsskolas vecums, iztēle, iztēles attīstība, literārais darbs Darba mērķis: pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstību literāro darbu iepazīšanas procesā. Darba sastāvs: darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās, kā arī 7 apakšnodaļām. Pirmajā nodaļā tiek pētīts iztēles būtības skatījums zinātniskajā literatūrā, iztēles raksturojums vecākajā pirmsskolas vecumā, kā arī iztēles attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā. Otrajā daļā tiek aprakstīts pētījuma mērķis, uzdevumi, metodes un organizācija, tiek analizēti vecāku aptaujas rezultāti, dots pētījumā iesaistīto bērnu raksturojums, aprakstīta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība par bērnu iztēles attīstības sekmēšanu literāro darbu iepazīšanas procesā (darba autores teorētisks konstrukts). Darba apjoms: 60 lpp., 19 attēli, 3 tabulas, izmantoti 33 literatūras avoti, 8 pielikumi
dc.description.abstractTitle: “Oldest preschool age children imagination development through literature” Author: Laura Vigante Research Paper's adviser: Docent Dr.paed. Inese Freiberga Keywords: senior preschool, imagination, imagination development, literary work Aim of the work: to research oldest preschool age children imagination development through literature. Structure of the work: The work consists of two parts - theoretical and empirical, as well as 7 sub-chapters. The first chapter research the view of the essence of imagination in the scientific literature, the characterization of imagination at an older preschool age and the development of imagination in the process of getting to know literary works. The second part describes the aim, tasks, methods and organization of the research, the results of the parents' survey are analyzed and the characteristics of the children involved in the research are given and described a pedagogical pilot activity on the development of children's imagination in the process of getting acquainted with literary works (the author's theoretical structure). Volume of work: 60 pages, 19 figures, 3 tables, 33 literature sources, 8 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectvecākais pirmsskolas vecums
dc.subjectiztēle
dc.subjectiztēles attīstība
dc.subjectliterārais darbs
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā
dc.title.alternativeOldest preschool age children imagination development through literature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record