5-6 gadu vecu bērnu radošās domāšanas sekmēšanas tehnoloģiju jomas nodarbībās pirmsskolā
Автор
Kaša, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autore Santa Kaša. Kvalifikācijas darba tēma: "5-6 gadu vecu bērnu radošās domāšanas sekmēšanas tehnoloģiju jomas nodarbībās pirmsskolā". Darba vadītāja: Doc., Dr.paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča. Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt, kā tehnoloģiju jomas nodarbībās pirmsskolā sekmējama 5-6 gadus vecu bērnu radošā domāšana. Darbs sastāv no trīs daļām: 1. Teorētiski pētīta un apkopota radošā domāšana un tās sekmēšana pirmsskolā, un bērnu psiholoģiskais raksturojums. 2. Pētīta un apkopota teorija par tehnoloģiju jomas nodarbībām pirmsskolā, mācību saturu un pedagoģisko darbību. 3. Praktiskajā daļā tiek analizēti un apkopoti rezultāti kā tehnoloģiju jomas nodarbībās pirmsskolā sekmējama 5-6 gadus vecu bērnu radošā domāšana. Darbs sastāv no 49 lapas pusēm, 8 tabulām, 2 attēliem, 3 pielikumiem, 36 literatūras avotiem. Atslēgas vārdi: bērns, radošā domāšana, tehnoloģiju joma. Author of the work Santa Kaša. The theme of the qualification work: ''Technology for promoting creative thinking of 5 to 6 year old children in pre-school classes". Adviser: Doc., Dr.paed. Daiga Kalēja - Gasparoviča. The aim of the work: to theoretically find out and practically test how the creative thinking of 5 to 6 year old children should be promoted in technology classes in preschool. The work consists of three parts: 1. Theoretically researched and summarized creativity thinking and its promotion in preschool, and the psychological characteristics of children. 2. The theory of technology lessons in pre-school, study content and pedagogical activity has been researched and summarized. 3. In the practical part, the results are analyzed and summarized as the creative thinking of 5 to 6 year old children should be promoted in pre-school technology classes. The work consists of 49 pages, 8 tables, 2 figures, 3 appendices, 36 references. Keywords: child, creative thinking, technology