Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorLauga, Iluta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:01Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75281
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50395
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: ‘’Vidējā pirmsskolas vecuma bērniem empātijas veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmskolā’’ Darba autore: Iluta Lauga Darba zinātniskā vadītāja: Inga Stangaine Pētījuma mērķis: pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu empātijas veidošanos iespējas rotaļās un spēlēs Darbs sastāv no 2 nodaļām un vairākām apakšnodaļām. Lai pierādītu izvirzīto hipotēzi, tiek izstrādāts darba teorētiskais pamatojums – pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņās aplūkots empātijas vispārīgs raksturojums, empātijas attīstība vidējā pirmsskolas vecuma bērniem un bērnu attīstības likumsakarību analīze saistībā ar pētāmo tematu. Darba empīriskajā daļā tika veikts pētījums par bērnu empātijas veicināšanu pedagoģiskajā procesā, izmantojot dramatizācijas rotaļas. Darba apjoms: Kvalifikācijas darba teorētiskās un empīriskās daļas izklāsts veikts 42 lpp. apjomā, darbu ilustrē 4 tabulas un 8 attēli un 1 pielikums, darbā izmantoti …zinātniskās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: empātija, vidējais pirmsskolas vecums, lomu rotaļas, dramatizācijas rotaļas
dc.description.abstractTitle of qualification work: ‘’Middle age preaschoolers empathys promotion in pedagogy process in preschool’’ Author: Iluta Lauga Scientific supervisor: Inga Stangaine Scope of work: The qualification paper consists of 42 pages, including 4 tables and 8 figures and 1 appendix. In order to prove the hypothesis, the theoretical substantiation of the work is developed - the general characteristics of empathy, the development of empathy for middle school children and the analysis of regularities of child development in relation to the research topic are considered in the findings of pedagogy and psychology scientists. Keywords: empathy, middle age preschool, role- plays, dramatisation and theatricality play Aim of the study: Study middle age preschool kids development of empathy in playing games. Tasks of the research: 1.To analyze pedagogical and psychological literature on the understanding of empathy 2.To characterize the formation of understanding of empathy for middle age preschool children. 3.To theoretically find out the significance of play in the process of formation of empathy understanding 4.To practically study the possibilities of using play in the pedagogical process to succesfully promote the understanding of children’s empathy. Methods used in reaserch: 1.Theoretical method - analysis of pedagogical and psychological literature 2.Empirical-pedagogical observation, discussions, practical work with children, analysis of results
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectempātija
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectlomu rotaļas
dc.subjectdramatizācijas rotaļas
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu empātijas veicināšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā
dc.title.alternativeMiddle age preaschoolers empathys promotion in pedagogy process in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию