Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede, Ligita
dc.contributor.authorAlksne, Anda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-18T01:02:04Z
dc.date.available2020-06-18T01:02:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75305
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50401
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: 5 – 6 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana rokdarbos. Darba autore: Anda Alksne. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Ligita Priede. Darba apjoms: 56 lappuses, 5 tabulas, 29 attēli, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts ar 54 vienībām, secinājumi, priekšlikumi, 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 5 - 6 gadīgu bērnu iztēles sekmēšanas iespējas rokdarbos. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt teorētisko literatūru par iztēli un tās attīstību pirmsskolas vecumā; 2.Izzināt un pamatot rokdarbu izmantošanas iespējas iztēles sekmēšanai; 3.Atklāt pedagoģiskos nosacījumus bērnu iztēles sekmēšanai; 4.Praktiski pētīt 5 – 6 gadīgu bērnu iztēles izpausmes rokdarbos; 5.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Pētījuma metodes: 6.Teorētiskā – pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. 7.Empīriskās – bērnu novērošana, pedagogu un vecāku anketēšana, iegūto rezultātu apkopošana un analīze. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka bakalaura darbā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies un rokdarbu izmantošana pedagoģiskajā procesā veicina 5 – 6 gadīgu bērnu iztēles attīstību. Atslēgas vārdi: iztēle, rokdarbi, 5 – 6 gadīgs bērns.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis: Stimulation of imaginatoin of a five to six year old child in handmaids. Author of the work: Anda Alksne. Scientific supervisior of tehe work: Mg. paed. Ligita Priede. Workload: 56 pages, 5 tables, 29 figures, introduction, 2chapters with subsection, list of used literature and with 54 items, condusion, proposals, 2 appendices. Objective of the study: theoretically and prectically to find out the prossibilities of fostering the imagination of 5-6 years old children in handmaids. Research tasis: 1. Analayze the theoretical literature on imagination and its development in presscool age; 2. To find out substantiate the possibilities of using handmaids to stimulate the imaginaton; 3. To reveal pedagogical conditions for promoting children imagination; 4. To practically study the expressions of imagination of 5-6 year old children in handmaids; 5. Summarize and analyze the obtained results, develop conclusions and proposals; Research methodology: 6. Theoretical- analysis of pedagogical and psychological literature. 7. Empirical- obsservation of children questionnaires of techers an parents comunications and analysis of the obtained results. As a result of the research, it was concluded that the hypotesis put forwards in the bachelor’s thesis has been confirmend and the use of handmaids in the pedagogical process promoties the developments of the imaginations of 5-6 year old children. Keywords: imagination, handmaids , 5-6 year old child.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectiztēle
dc.subjectrokdarbi
dc.subjectpieci līdz seši
dc.subjectgadīgi
dc.subjectbērni
dc.title5-6 gadīgu bēnu iztēles sekmēšana rokdarbu nodarbībās
dc.title.alternativeStimulation of imagination of a five to six year old child in handmaids classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record