Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorAugustova-Dzalbe, Juta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:05:04Z
dc.date.available2020-06-30T01:05:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other75298
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50466
dc.description.abstractDarba nosaukums: 3 – 4 gadus vecu bērnu pētnieciskā darbība, veidojot priekšstatus par lielumiem un mēriem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Juta Augustova-Dzalbe Darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta ar 30 avotiem, 5 pielikumiem. Pētījuma mērķis: izpētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu pētniecisko darbību, veidojot priekšstatus par lielumiem un mēriem pirmsskolas izglītības iestādē. Pirmajā nodaļā veikta bērnu pētnieciskās darbības teorētiskā analīze. Otrajā nodaļā teorētiski analizēta pedagoģiskā literatūra par bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos. Trešajā nodaļā dots 3 – 4 gadus vecu bērnu raksturojums. Ceturtajā nodaļā analizēta pedagoģiskā pieredze bērnu pētnieciskās darbības veicināšanā, veidojot priekšstatus par lielumiem un mēriem. Piektajā nodaļā aprakstīta 3 – 4 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veicināšanas pārbaude. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu: pirmsskolas izglītības iestādē, veicinot 3 – 4 gadu vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos, efektīvi ir tādi paņēmieni kā salīdzināšana, analīze un novērošana. Atslēgas vārdi: pētnieciskā darbība, priekšstati par lielumiem un mēriem, 3 – 4 gadus veci bērni.
dc.description.abstractTitle of work: Research activity of children aged 3 - 4, developing notions about sizes and measures in preschool education. Author: Juta Augustova-Dzalbe Content: 5 chapters, 30 references, 5 supplements. The purpose of research: to investigate the research activity of children aged 3 to 4 by developing notions of sizes and measures in pre-school education. The first chapter deals with the theoretical analysis of children's research activities. The second chapter analyzes the formation of children's perceptions of size and measure. The third chapter gives a description of children aged 3-4. The fourth chapter describes the pedagogical experience in the promotion of children's research by developing notions of size and measure. The fifth chapter describes testing for the perception of size and measure in children aged 3-4. During the study, the research question was answered: techniques such as comparison, analysis and observation are effective in pre-school education for promoting the development of sizes and measures in children aged 3 to 4 years. Keywords: research activity, notions of sizes and measures, 3 – 4 years old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpētnieciskā darbība
dc.subjectpriekšstati par lielumiem un mēriem
dc.subject3 – 4 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.title3-4 gadus vecu bērnu pētnieciskā darbība, veidojot priekšstatus par lielumiem un mēriem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeResearch activity of children aged 3 - 4, developing notions about sizes and measures in preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record