• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jauniešu identitātes stilu saistība ar vērtību dimensiju nozīmību

Thumbnail
Öffnen
299-75502-Krumins_Krisjanis_kk17165.pdf (399.7Kb)
Autor
Krūmiņš, Krišjānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Austers, Ivars
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv pozitīvas/negatīvas sakarības starp jauniešu identitātes stiliem un vērtību dimensiju nozīmību. Izpētē piedalījās 127 respondenti vecumā no 18 – 23 gadiem (M = 20,63; SD = 1,50). Pētījums ir neeksperimentāls, korelatīvi aprakstošs. Instrumentārijs iekļauj divas aptaujas: Identitātes stilu aptauja (Identity Style Inventory, Berzonsky, 1992); Švarca Portretu vērtību aptauja 21 (Portrait Values Questionnaire, PVQ 21, Schwartz, 1992). No iegūtajiem datiem izriet statistiski nozīmīga, pozitīva korelācija starp informatīvo identitātes stilu un vērtību dimensiju atvērtība pārmaiņām, kā arī starp normatīvo identitātes stilu un vērtību dimensiju konservatīvisms. Atslēgas vārdi: jaunieši, identitāte, vērtības.
 
The aim of this study was to find out, if there is any positive or negative relationship between identiy styles and value dimensions in late adolescence. In total 127 young adults aged 18 – 23 (M = 20,63; SD = 1,50) were surveyed. Study design is nonexperimental, correlatively descriptive. Two surveys were employed: Identity Style Inventory (Berzonsky, 1992); Portrait Values Questionaire (Schwartz, 1992). Obtained data indicates statistically significant relationship between informational identity style and openess to change value dimension, as well as between normative identity style and conservativism value dimension. Key words: young adults, late adolescence, identity, values.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50484
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV