• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes simptomu saistība ar vizuālo uzmanību 9 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Öffnen
299-75574-Sirsnina_Lina_ls17131.pdf (442.0Kb)
Autor
Sirsniņa, Līna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vanags, Edmunds
Datum
2020
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kā uzmanības deficīta un hiperaktivitātes simptomi ir saistīti ar vizuālo uzmanību 9 gadus veciem bērniem. Pētījumā piedalījās 255 bērni (142 zēni un 113 meitenes), kuri bija 9 gadus veci (M = 9,00, SD = 0,00). Metodes, kuras tika izmantotas pētījumā, bija UDHS pašnovērtējuma aptauja (11 simptomi) (Vanags, & Riekstiņa, 2018) un Šifrēšanas tests (Symbol Digit Modalities Test, Smith, 1991; Vanags, & Ekmanis, 2018). Iegūtie rezultāti parāda, ka tikai četri no 11 uzmanības deficīta un hiperaktivitātes simptomiem ir statistiski nozīmīgi saistīti apstrādes ātrumu, un šīs saistības ir vājas, kas ir pretrunā ar iepriekšējiem pētījumiem. Rezultāti rosina izvērtēt, vai izvēlētā metode ir atbilstoša pētījuma mērķim.
 
The aim of this study was to find out how the attention deficit and hyperactivity symptoms are related to visual attention in 9 year old children. The study consisted of 255 participants (142 boys and 113 girls) that were 9 years old (M = 9,00, SD = 0,00). The methods that were used in the study were ADHD self–rating survey (11 symptoms) (Vanags, & Riekstiņa, 2018) and Symbol Digit Modalities Test (Smith, 1991; Vanags, & Ekmanis, 2018). The gathered results show that only four out of 11 attention deficity and hyperactivity symptoms relate to the processing speed, and these connections are weak, which goes against previous findings. The results encourage to estimate whether the chosen method is adequate for the study.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50513
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV