Gadskārtu ieražu svētki 4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Kalniņa, Sarmīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbā “Gadskārtu ieražu svētki 4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē” tiek pētīta sadarbības prasmju sekmēšana četrus gadus veciem bērniem, gatavojoties un svinot gadskārtu ieražu svētkus. Darba autore veic teorētisku literatūras analīzi par sadarbības prasmēm, par 4 gadus vecu bērnu īpatnībām, pēta gadskārtu ieražu svētku svinēšanu pirmsskolā, veic empīriskā pētījuma organizāciju, izmantojot pedagoģisko novērojumu metodi un iegūto datu analīzi. Lai atbildētu uz pētāmo jautājumu “Kā veicināt sadarbības prasmes četrus gadus veciem bērniem, svinot gadskārtu ieražu svētkus?”, darba autore izvirzīja kritērijus sadarbības prasmju veicināšanai. Darba autore secina, ka gadskārtu ieražu svētku svinēšana pirmsskolā veicina un sekmē sadarbības prasmes starp 4 gadus veciem bērniem. This qualification paper “Celebration of annual customs as a promotion of collaborative skills for four year old children in a preshool education institution” analyzes promotion of collaborative skills for four-year-olds as part of celebration of annual customs. The author carried out a theoretical analysis of the literature on the skills of cooperation, the characteristics of 4-year-old children, studied the ways of celebration of annual customs in preschool and performed a study organization using the pedagogical observation method and analysis of the data obtained. On the research topic "How to promote cooperation skills in children of four years of age?", the author set the criteria for the promotion of collaboration skills. The author of the qualification paper concludes that celebration of annual customs in pre-school fosters and promotes cooperation skills among 4-year-old children.