Lasītprasmes veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem
Author
Prinkalne, Ilga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis:pētīt lasītprasmes veicināšanas iespējas 5-6 gadus veciem bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem ar vizuālo materiālu palīdzību.Darba pirmajā nodaļā autore apskata bērnu vecumposma attīstības īpatnības,fizioloģiju un psiholoģiju dažādu autoru skatījumā. Otrā daļā autore apskatīja un pētīja dažādus zinātniskās literatūras avotus un rakstus,kas saistīt ar lasītprasmes raksturojumu, veicinošiem un kavējošiem faktoriem, metodiku,kas veicina lasītprasmes attīstību. Iegūtās atziņas izmantoju pētāmās tēmas aprakstam.Trešajā daļā veicu pētniecisko darbu par vizuālo materiālu izmantošanu lasītprasmes veicināšanā. Analizēju literatūru, vadīju nodarbības, gatavoju metodiskos materiālus. Apkopoju datus un izdarīju secinājumus. Aim of the work: to study the possibilities of promoting literacy if 5-6 year old children with mixed developmental disabilities with the help of visual materials. In the first chapter, the author examines the peculiarities of children's age development,physiology and psychology from the point of various authors.In the second part, the author reviewed and researched various sources and articles in the related to the characteristics of reading, promoting and inhibiting factors,methodology that development of reading. The obtained findings and I use to describe the research topic. In the third part,I do research work on the use of visual materials in the promotion of reading skills. I analyzed the literature, led classes, prepared methodological materials. I gathered data and drew conclusions.