• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studiju programmas direktora kā vadītāja darbības kompetence un profesionālā pilnveide

Thumbnail
Открыть
16989-Ausma_Golubeva_2010.pdf (2.542Mb)
Автор
Golubeva, Ausma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīds, Oskars
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Anotācija Promocijas darbā Studiju programmas direktora kā vadītāja darbības kompetence un profesionālā pilnveide tiek kopsakarībā pētītas teorētiskās atziņas par diviem nozīmīgiem konceptiem –vadītāju/līderi un viņa kompetenci. Teorētiskā līmenī tiek analizēta studiju programmas direktora kā vadītāja darbības veikšanai nepieciešamā kompetence, profesionālās pilnveides aktualitāte un saturs. Ņemot vērā šā brīža aktuālo situāciju kā nacionālā, tā Eiropas Savienības līmenī augstākās izglītības jomā, ko raksturo izglītības reformas, arī reformas Boloņas procesa kontekstā, veikts empīrisks pētījums, kā rezultātā noteikta studiju programmas direktoram kā vadītājam nepieciešamā kompetence, izstrādāta kompetences ietvarstruktūra: definēta kompetence, noteiktas tās grupas, darbības un to apraksts un izstrādāts profesionālās pilnveides programmas projekts. Atslēgas vārdi Studiju programmas direktors, vadītājs, kompetence
 
Annotation Theoretical approaches on two relevant concepts – manager/leader and his competence – are studied in interconnection in the dissertation Competence and Professional Development of Study Program Director as Manager. Competence needed for a study program director as a manager and topicality of professional development and its content is analyzed theoretically. Considering current situation on national and European Union level in the field of higher education which is characterized by reforms, also in the context of the Bologna process, an empirical research was carried out. Consequently, competence necessary for study program directors has been determined; framework of competence – elaborated: competence has been defined, its groups and activities - identified and described; and a project of professional development program - elaborated. Key Words Study program director, Manager, Competence
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5058
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV