IKT iespējas valodas stundu ietvaros
Author
Strods, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grīnfelds, Andris
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēmas “IKT iespējas valodas stundu ietvaros” pētījuma mērķis ir rast dažādas iespējas uz viedierīcēm balstītas testēšanas integrācijai mācību procesā. Rast izpratni par to kādas ir iespējas un šķēršļi elektroniskajā testēšanā. Un vai to ir iespējams ieviest Angļu valodā, ņemot vērā izglītības standarta prasības. Teorētiskajā daļā tiek aprakstītas līdz šim pieņemtās testēšanas metodes. Tiek pētīta elektronisko ierīču nozīme skolēna ikdienā un iespējas to pielāgošanai mācību procesā. Praktiskā daļa sastāv no dažādu elektroniskās testēšanas metožu integrācijas mācību procesā. Mācību gada beigās skolēni tiek aptaujāti par šo sistēmu integrācijas rezultātiem. Visi sasniegtie rezultāti tiek izanalizētu un tiek veikti secinājumi. The aim of the Thesis topic “ICT possibilities in language skill testing” is to find various possibilities for integration of smart device based testing in the learning process. Finding out about the opportunities and difficulties of electronic testing. And whether it can be implemented in English, taking into account the standard of education. The theoretical part describes the test methods adopted so far. The role of electronic devices in the daily life of the pupil and their adaptation to the learning process. The practical part consists of integrating various electronic testing methods into the learning process. At the end of the school year, students are surveyed about the results of integration in these systems. All results achieved are analyzed and conclusions are drawn.