Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAnspoka, Zenta
dc.contributor.authorSļadevska, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:06:14Z
dc.date.available2020-06-30T01:06:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76949
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50608
dc.description.abstractPētāmā problēma “Didaktiskās spēles skolēnu vārdu krājumu paplašināšanai latviešu valodas stundās mazākumtautību sākumskolā” izriet no vajadzības pētīt pedagoģisko praksi un saskatīt problēmas, kas risināmas, lai valsts valodas apguve mazākumtautību programmā būtu skolēncentrēta, īpaši šajā laikā, kad notiek pakāpeniska pāreja uz kompetencēm balstīta satura apguvi un uz mācībām valsts valodā. Diplomdarba mērķis ir pētīt didaktiskās spēles izmantošanas iespējas skolēnu vārdu krājumu papildināšanai latviešu valodas stundās mazākumtautību sākumskolā. Diplomdarbā tiek sniegta informācija par otrās valodas mācību jautājumiem un vārdu krājuma paplašināšanu un didaktiskajām spēlēm kā līdzekli tam. Prakses pētījums rāda, ka spēles mūsdienās var būt daudzveidīgas: gan kā kartiņas, gan digitālas, un visas rosina skolēnu būt aktīvākam mācību procesā.
dc.description.abstractThe issue explored in the work «Didactic games for vocabulary replenishment in Latvian language lessons in the elementary school for national minorities» emerges from the need to study teaching practice and reveal the problems, that are solved in order to make the program of learning of the state language by national minorities be aimed at the pupil, especially at this time, when there is a gradual transition to the education in the state language with the competency based approach. The objective of the diploma work is to explore the possibility of using didactic games in Latvian language lessons to replenish vocabulary of the pupils in the elementary school. The diploma work provides information on the issues of learning a second language in didactic games, as a means to achieve this aim. Practical study shows that contemporary games can be diverse (cards, digital cards). It encourages pupils to be active during the studying process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdidaktiskā spēle
dc.subjectmācību paņēmiens
dc.subjectotrā valoda
dc.subjectvārdu krājums
dc.titleDidaktiskās spēles skolēnu vārdu krājumu paplašināšanai latviešu valodas stundās mazākumtautību sākumskolā
dc.title.alternativeDidactic games for vocabulary replenishment in Latvian language lessons in the elementary school for national minorities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige