Pedagoģiski digitālā kompetence un tās apguves plānojums skolotāju izglītības programmā
Autor
Biezā, Katrīna Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Datum
2020Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbs “Pedagoģiski digitālā kompetence un tās apguves plānojums skolotāju izglītības programmā” izstrādāts ar mērķi izpētīt pedagoģiski digitālo kompetenci un tās apguves plānojumu skolotāju izglītības programmā. Teorētiskās literatūras analīzes rezultātā tika definēta digitālās pratības un pedagoģiskās kompetences jēdziens, un skaidrota pedgoģiski digitālās kompetences izpratne. Empīriskajā pētījumā tika analizēti integrētās profesionālā bakalaura studiju programmas “Skolotājs” studiju kursu aprakstos minētie sasniedzamie rezultāti pedagoģiski digitālās kompetences perspektīvā. Pētījuma rezultātā tika izstrādāts pedagoģiski digitālās kompetences konceptmodelis. Master thesis “Pedagogical Digital Competence and its Acquisition Layout in Teacher Education Program” developed aiming to research pedagogical digital competence and its planned acquisition in Teacher education program. As a result of the analysis of the theoretical literature, the concept of digital literacy and pedagogical competence was defined, and the understanding of pedagogical digital competence was provided. The empirical research analyzed learning outcomes adverted in the study course descriptions of the integrated professional bachelor study program “Teacher” from the perspective of pedagogically digital competence. As a result of the study, a concept-model of pedagogical digital competence was developed.